Τετάρτη, Οκτωβρίου 10

Τα δεμένα κορδόνια.

Χαχαχαχαχα

Σας παραθέτω διάλογο με τη μαμά μου στο τηλέφωνο!!!

Ντριννννν.

Εγώ : Εμπρός.

Μαμά: (γαβγίζοντας) ..Αμάν πια...δεν τον αντέχω (τον γιό μου) ,ξέρεις τι έκανε πάλι ?

Εγώ: Tι έκανε πάλι , βρε μαμά? (με γκριμάτσα τύπου ,ωχ γύρευε τι θα ακουσω)

Μαμά: Είχε δέσει τα κορδόνια των παπουτσιών του και δεν μπορούσε να τα λύσει.
Και ήρθαμε από το σχολείο , αυτός πηδώντας σαν λαγός και εγώ βρίζοντας θεούς
και δαίμονες. Τί παιδί είναι αυτό δεν μπορώ να καταλάβω.Δεν με ακούει καθόλου.

Εγώ: χαχαχαχαχα παιδί θαύμα μαμά.... !!!!

Μαμά : Γέλα ,γέλα.....πότε θα σας παρατήσω και θα φύγω δεν ξέρω.

Σημειωτέον η γιαγιά λόγω οστεοπορώσης έχει κάταγμα στον σπόνδυλο και δεν μπορεί να σκύψει.

Μπράβο παλληκάρι μου.....συγχαρητήρια την έσκασες πάλι την γιαγιά σου,χιχιχιχιχιχι.Συγνώμη μαμά ..αλλά μόνο να γελάσω μπορούσα!

7 σχόλια:

Χριστίνα είπε...

:(

kiki είπε...

Τούρμπο η γιαγιά...

Crazy Tourists είπε...

Πολύ ζιζάνιο ο μικρός ε;

CrazyTourist2

tdjm είπε...

cordarone...ναι γέλα γέλα...έρχεται και η σειρά σου.χιχιχι
όνειρο....ήρωας είναι η γιαγιά αλλά δεν της το λέμε μην το πάρει πάνω της.
crazy...το ζιζάνιο είναι λίγο ,πολύ λίγο....βάλε κάτι παραπάνω...

Ανώνυμος είπε...

Το μήλο κάτω απ'την μηλιά θα πέσει.

(Σε βρήκα χαζοξανθιά!!!)

tdjm είπε...

χαχαχαχα....

Εψαχνες πολύ....

Καλως το boulomoro.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Aχ αυτές οι γιαγιούλες, τι έχουν τραβήξει και τραβάνε από τα "αγγελούδια μας":)))
Νομίζω όμως ότι και χωρίς αυτά δεν ζουν, όσα "βασανιστήρια" κι αν υπομένουν!!!