Δευτέρα, Ιουλίου 28

Ετών 30!!!

Οι στίχοι αυτού του τραγουδιού θα μπορούσαν κάλλιστα να ταίριαζαν σε όλες τις ηλικίες!!
Με το που το άκουσα , είπα μέσα μου , αυτό ταιριάζει ταμαμ σε μένα ,στην Silia κσι στην ξυπόλητη το γιατί ούτε εγώ το ξέρω .Θέλω,λοιπόν , να τους το αφιερώσω ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ .Ας το απολαύσουν κάπου όταν το βρουν .
Δημιουργός εξ ολοκλήρου του τραγουδιού είναι η Δήμητρα Μαστορίδου ..αλλά το τραγούδι δεν το βρήκα πουθενά να σας το βάλω να το ακούσετε..(αν το βρει κάποιος ας βοηθήσει)

Λοιπόν για να τελειώνουμε
το τράβηξα ως την άκρη
Μα είναι από λάστιχο
δεν σπάει αν τεντωθεί

Όσα με ξημερώνουνε
πετιούνται απ' το κρεβάτι
φτιάχνουν μεσάνυχτα καφέ
και βάζουν μουσική

Ετών 30, εσύ ως πάντα
μοιάζει με γέφυρα που ενώνει δυο εποχές
Ό,τι έχει γίνει, δε ρίχνει ευθύνη
Ρίχνει ένα κλάμα και ποτίζει αντοχές


Λοιπόν για να τελειώνουμε
Όταν δεν έχει ήλιο
αφήνω σπίτι τα γυαλιά
και φτάνει ως εκεί

Την μέρα ημερώνουνε
όσοι την κάνουν φίλο
και κράτα με να σε κρατώ
ανεβαίνουν τη ζωή

Ετών 30, εσύ ως πάντα
μοιάζει με γέφυρα που ενώνει δυο εποχές
Όνειρα κάνω, κι αν δε τα φτάνω
δε θα 'ταν όνειρα, μα θα 'ταν προοπτικές


Λοιπόν για να τελειώνουμε
με τράβηξα ως την άκρη
μα είμαι από λάστιχο
δεν σπάω αν τεντωθώ

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους!!

14 σχόλια:

Crazy Tourists είπε...

Ούτε που το χα ξανακούσει..Με έβαλες στην περιέργεια και το κατεβάζω να το ακούσω! Θα επιστράψω με εντυπώσεις!
CrazyTourist1

Ανώνυμος είπε...

Χμμ... Καινούριο τραγουδάκι με νόημα!!

faraona είπε...

Ωραιο τραγουδι ...ειδικο για 30αρες θα ελεγα.

την καλημερα μου

tdjm είπε...

@crazy σε μένα αρέσει πάρα πολύ!!αναμένω εντυπωσεις!!

@unclescrooge ...Xμμμμ !!!

@ και όχι μόνο Φαραόνα μου και όχι μόνο για 30άρες...

BUTTERFLY είπε...

Δεν το ηξερα το τραγουδακι, καλο ακουγεται, με ομορφη και χαλαρη διαθεση, αλλα και πολυ αληθινο...παντως εσενα μια φορα σου εφτιαξε τη μερα!

Ανώνυμος είπε...

Εμένα , μου ταιριάζει ΚΑΙ ... ηλικιακά (30 Χ 2)...
Χίλια ευχαριστώ .

tdjm είπε...

@ Σίλια χιχιχιχι καλή μου εγώ μετράω αφαιρετικά δηλαδή
40-10=30!!!! για αυτό κόλλησα με το τραγούδι!!!

Ανώνυμος είπε...

Καινούργιος στο χώρο, διακρίνω μιά πολύ θερμή αξιοποίηση του, με αφιερώσεις σε φίλους. Είναι θαυμάσιο, μέσα απ τον ιστόχωρο να βγαίνουν συναισθήματα, που ίσως καταλήξουν σε μιά αληθινή φιλία. Τυχαία βρήκατο μπλογκ σου, διαβάζοντας την ξυπόλητη.
Νάσαι καλά

tdjm είπε...

@ Prioni Καλώς όρισες .
Δίκιο έχεις ,όμορφο να βγαίνουν συναισθήματα στο νετ..
Οσο για τις φιλίες ,είθε...!!!

Λίγο αν θα ξανάρθεις θα δεις ,πως με την ξανθιά και με όλους τους ανθρώπους ,ακόμα και στο διαδίκτυο τα πάντα έχουν να κάνουν με το συναίσθημα...Σε όποια του μορφή..

Φιλιά ...

Αναμοχλευτης είπε...

Ξέρεις τι γίνεται;

Ένα τραγούδι χωρίς τη μουσική του είναι ένας έρωτας άνευ συντρόφου.

Πρόσεξε όμως κι αυτό: Ίσως κι άνευ αντικειμένου.

Τα κρυφά του νοήματα; Δε βαριέσαι... Άμα δεν κάνης την ίδια τη ζωή τραγούδι και νόημα, δεν θα τα ανταμώσης αυτά στα τραγούδια.


_________
Πιο ουσιαστικό ήταν εκείνο το "I can get no satisfaction" του καιρού που ήμουνα «εύελπις» και «τσολιάς», αφού έτσι κι αλλιώς βαμμένη την είχαμε, την έχουμε και θα την έχουμε. Για τ' αλλού μην ελπίζεις, προκειμένου νάχεις κουράγια ν' αγωνίζεσαι για να κερδίζης τα εδώ!..

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Όνειρα κάνω, κι αν δε τα φτάνω
δε θα 'ταν όνειρα, μα θα 'ταν προοπτικές!!!!


Έτσι...!!!

Ευχαριστώ πολύ μικρή μου.

Γλυκά σε φιλώ

tdjm είπε...

@ Ξυπόλητη φιλιά....

@ Αναμοχλευτή ορθές οι παρατηρήσεις, για το τραγούδι άνευ μουσικής.
Ορθές και για την ζωή!!!

Οσο για το βαμμένη γενικότερα..διακρίνω μια κακή διάθεση ή είναι η ιδέα μου...

Συνιθίζω να βλέπω πάντα το ποτήρι μισογεμάτο και όχι μισοάδειο...
Μπορεί και να το κάνω για να μπορώ να τα βγάλω πέρα όπως λες...
Το θέμα είναι το αποτέλεσμα...

Εγώ τα βγάζω πέρα ...έσύ????

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Το έχω ακούσει, προαπάθησα να σου το βρω μα απέτυχα...

Ηρεμα...όλοι σα λάστιχα τραβιόμαστε...
;-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

kiki είπε...

... και καλό σκ να έρθει!