Πέμπτη, Οκτωβρίου 2
Δασκάλα VS Ξανθιά σημείωσατε 1!!!!
Χτες ήταν η μέρα του χαμού!
Ο μικρός είχε διάβασμα ,όχι το καθημερινό ,το βατό (μην χιέσω) αλλά για δυό διαγωνίσματα. Ενα επαναληπτικό στα Θρησκευτικά 5 κεφαλαιάκια και ένα στα Αγγλικά.
Τα άλλα της ημέρας δεν τα λογαριάζουμε!
Με το που μου το είπε ....με ζώσανε τα φίδια!
Ωχ, σκέφτηκα ,αρχίσαμε πάλι,τα καλά τα περσινά...κάθε δυο μέρες διαγώνισμα και μάλιστα σε δυο μαθήματα την φορά!
Το πρόγραμμα του μικρού είναι σαν πρόγραμμα γιάπη σε ναυτιλιακή εταιρεία!
Εχει 3 φορές την βδομάδα Αγγλικά ,μιά Γαλλικά και τρεις ποδόσφαιρο.
Καμιά μέρα ελεύθερη. Μόνο οι Τετάρτες που έχει μόνο μπάλα.Αλλά η Τετάρτη είναι η μέρα που τον παίρνει ο πατέρας του.Βλέπετε έχει και έναν πατέρα το παιδί που πρέπει να τον βλέπει!!
Κοινώς τρέχουμε σαν τους φούστηδες. Γυρνάει από το σχολείο στις 1,30 ,τρώει και από τις 2,30 αρχίζει το διάβασμα. Μόνος του στο σπίτι λίγα πράγματα κάνει . Περιμένει να γυρίσω . Φυσικό είναι...το καταλαβαίνω, αλλά ακόμα δεν το έχω αποδεχτεί!
Γυρνάω λοιπόν στις 5 και αρχίζουμε το τρέξιμο ,λίγο να διαβάσουμε να φύγει για τα Αγγλικά ,μετά να γυρίσουμε να διαβάσει να φύγουμε για την μπάλα ...
Με λίγα λόγια μαζευόμαστε σπίτι στις 8 με 8 και μισή.
Η δουλειά που τους βάζει απαιτεί ,χωρίς υπερβολές , ένα τρίωρο με τρισήμιση ώρες,για κάποιον που θέλει να μην πασαλείβει την κατάσταση! Και μέσα σε όλα αυτά έχουμε και τα διαγωνίσματα που επιβαρύνουν την κατάσταση.
Μας παίρνει το ξημέρωμα λοιπόν!
Τις τελευταίες μέρες τρώω στις 11 την νύχτα!
Μπάνιο κάνω στις 11,15 ,λίγο να μαζέψω ,λίγο να τακτοποιήσω φτάνει 12,30.
Πέφτω και ξεραίνομαι!
Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι το παιδί να είναι πιεσμένο και ανήσυχο στο σχολείο.
Σήμερα λοιπόν ,την πλησίασα το πρωί για να την ρωτήσω πως πάει ο μικρός!
Μου είπε όλα τα συναφή ,ότι είναι άψογος ,έξυπνος κλπ κλπ αλλά είναι ακόμα ανήσυχος.
Μήπως τον πιέζεις ,με ρωτάει.
Ε ναι ,της απαντώ ,φυσικά και τον πιέζω!
Αααααα μου λέει ,ηρέμησε ,μην τον πιέζεις!!
Εγώ μένω κάγκελο!!!
Κοίτα μου λέει , με ύφος συγκαταβατικό. *Προσπάθησε να διαχειριστείς τον χρόνο σου πιο σωστά και μην τον πιέζεις* ,να δεις που θα ηρεμήσει!!!
Την κοίταζα σαν χάνος!!! Δεν είπα τίποτα ...Ηταν μάταιο!!!
Ποιός τον πιέζει καλή μου γυναίκα?
Εγώ ?
Πέρυσι στην τρίτη δημοτικού ,τους έβαλες και έγραψαν 57 επαναλληπτικά διαγωνίσματα
(ναι μην γελάτε τα έχω μετρημένα),από μένα τι περίμενες??
Αν εγώ τον πιέζω ....εσύ τι κάνεις??
Ολη την ώρα μου ερχόταν να ουρλιάξω....ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΩΡΑ ΣΧΟΛΑΩ ΚΥΡΙΑ???? ΣΤΙΣ 4,30....ΕΣΥ ΤΙ ΩΡΑ ΠΑΣ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ???? ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ...ΣΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΚΑΝΕΝΑ 4ΩΡΟ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΙ ΩΡΕΣ....να βοηθάω έναν μαθητή να προετοιμαστεί για έρθει στο μάθημα σου διαβασμένος και για να σου γράψει σε 57 διαγωνίσματα ΑΡΙΣΤΑ???
ΗΜΑΡΤΟΝ .....!!!
Και μετά μου λέτε να μην νευριάζω!!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
18 σχόλια:
μην νευριάζεις! :-p
Ωραίο ποστ, εγώ σου βρίσκω δίκιο πάντως
Ξανθιά μου, παιδιά δεν έχω προφανώς ιδεα για την αγωνία που περνάς. Προφανώς και η δασκάλα πιέζει, την οποία μπορεί να πιέζει ο διευθυντής, ο οποιος μπορεί να θέλει να δείξει έργο κ.λπ. Μπορεί απλώς να το κάνει γιατί πιστεύει σε αυτή την παιδαγωγική μέθοδο (που μόνο παιδαγωγική δεν είναι). Εγώ, όμως, σαν μη γονιός, που κάποτε σκοπέυω να κάνω παιδί/ά, αναρωτιέμαι: Είναι τόσο σημαντικό ένα παιδί να είναι άψογα διαβασμένος και να γράφει άριστα σε όλα τα διαγωνίσματα;
Oχι stelio μου ,σημαντικό δεν είναι καθόλου!!!
Είναι δυστυχώς όμως απαραίτητο!!
Οχι το άριστα στα διαγωνίσματα...αυτό είναι το επακόλουθο του διαβάσματος.Το άψογα διαβασμένος όμως όπως εγώ το αντιλαμβάνομαι είναι απαραίτητο!!
Και θα σου φέρω ένα παράδειγμα..
Σε μάθημα της γλώσσας πέρυσι ήρθαν σε επαφή με την εννοια του ρατσισμού και της διαφορετικότητας.
Το μάθημα μιλούσε για ένα λιβάδι με μαργαρίτες που στην μέση του υπηρχε μια παπαρούνα ή το αντίστροφο, δεν έχει σημασία! Το καλύτερο που θα είχα να κάνω ήταν να τον βοηθήσω να λύσει τις δυο τρεις γραμματικές ασκήσεις , να κάνει μια ανάγνωση και έξω από την πόρτα.
Ηθελα όμως ,έπρεπε κατ εμέ ,να του εξηγήσω γιατί πράγμα μιλάει το μάθημα και να του φέρω ένα παράδειγμα. Να μάθει γιατί είναι άσχημο ας πούμε να θέλεις να καλέσεις στα γενεθλιά σου όλη την τάξη εκτός από το γυφτάκι. Και να κατανοήσει τι είναι αυτός που κάνει τέτοιες διακρίσεις (στην προκειμένη περίπτωση ο ίδιος ο μικρός)..Ολα τα παραπάνω συνθέτουν για μένα το άψογο διάβασμα και βέβαια απαιτούν χρόνο , τον οποίο δεν μου δίνουν!
Αυτό θεωρώ εγώ άψογο διάβασμα . Τωρα τα άριστα ...είναι άλλο καπέλλο...Βλέπεις τα παίρνει τα γράμματα...ο τεμπελεχανάς μου!!
Ξανθιά μου, να του δώσεις πολλά φιλιά του τεμπελχανά σου και να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις πάρα πολλά πολλά χρόνια :)
Ευχαριστώ πολύυυυυυ!!!!
Στελιο το ξέρω ότι είμαι υπερβολική!
Επίτηδες βγήκε η ανάρτηση...έχω ανάγκη από μπινελίκωμα μήπως και χαλαρώσω
Εγώ άλλο κατάλαβα, για αυτό σου έδωσα προτροπή, όχι ευχή. Το παιδί πάει καλά, προοδεύει και εσύ καμαρώνεις και αγωνιάς και προσπαθείς να του δώσεις ό,τι καλύτερο μπορείς, αφού «τραβάει» (μπορεί να λέω και λίγα). Αυτό κατάλαβα εγώ από όσα έγραψες. Για αυτό σου λέω, να το καμαρώνεις πολλά πολλά, πάρα πάρα πολλά χρόνια.
ΥΓ. Είδες; ξεκίνησα για να διαφωνήσω μαζί σου και να που κατέληξα.
κακως δεν της ειπες κατι. Δεν λεω να τσακωθεις μαζι της αλλα με ευγενικο τροπο να της εξηγουσες για πιο λογο πιεζετε ο μικρος
Παναγία μου, τι με περιμένει!
Ε, δεν έχεις κι άδικο... Τα ξεπατώνουν πλέον τα καημένα τα παιδιά. Άκου εκεί διαγώνισμα στα θρησκευτικά...
κοίταξε ξανθιά μου τι παίζει με μας:
πέρσυ, είχαμε μια δασκάλα μονίμως απούσα.
μονίμως όμως, ε;
τα παιδιά, μοιράζονταν σε όλες τις τάξεις του δημοτικου και το Ραφάκι δεν ήθελε να πηγαίνει σχολείο, γιατί, "βαριέμαι να ζωγραφίζω τοσες ώρες μαμά".
καποια φορά μάλιστα, ζωγράφιζε με το μπλοκ στα γόνατα της, γιατί δεν υπήρχε θρανιο διαθέσιμο στην ταξη που την ειχαν πάει!
έτσι, φέτος, έχουμε φοβερά κενά.
επίσης η περσυνή "δασκάλα" έλεγε πως φταίνε τα παιδιά γιατί έχουν κενα!!
οπότε, από τα δυο άκρα, χίλιες φορές να ειχα το δικό σου.
ασυζητητί!
(φέτος έχουμε καταπληκτικό δάσκαλο, δόξα τω Θεώ :)))
Καλά το πάς.
Χώσε κι άλλα, στην πέμπτη δημοτικού θα τα εξετάσουν τα παιδιά μας για το master, οπότε δεν χρειάζεται να πάνε παραπάνω. Καθαρίσαμε..
Τους... άσε μην πώ καλύτερα... το πιέζεις κιόλας...
Άκου η γκιόσα...η .... σσττττ!!!
Σώπα, σώπασα..
Καλημέρα
@ Patata νομίζω ότι θα ήταν αδικος κόπος
@ Μαμμα μην απογοητεύεσαι, μπορεί μέχρι τότε να γίνει κανένα θαύμα!!
και να αλλάξουν τα πράγματα
@ unclescrooge αστα να πάνε!!
@ Μαριλενάκι μου σε καταλαβαίνω..αυτό είναι όντως πιο δύσκολο
@ MASTERPCM βρε ποιο μάστερ...εδώ μας περιμένει όλους η ΝΑSA. Αφού σου λέει ,έχουν μυστική αποστολή να μαζέψουν όλα τα Ελληνόπουλα από το 94 και δώθε ,γιατί είναι διάνοιες....Ολα όμως έεεεεε ,όλης της επικράτειας!!
Το παιδί παίρνει πολύ περισσότερα από τη μαμά που έχει, παρά από τη δασκάλα και τα διαγωνίσματά της. Γι' αυτό να είσαι σίγουρη.
manos
Καλημερα κοκώνα μου, να σου ΄πώ και εγώ κάτι. Εχεις απόλυτο δίκιο να φωνάζεις και η δασκάλα δεν έχει δικαίωμα να σου κάνει παρατήρηση. Φορτώνουν πολύ τα παιδιά, η εγγονούλα μου, ετών 9 που είναι και πρώτη μαθήτρια, διαβάζει για 3 ώρες τουλάχιστον, τους βάζουν, τους βάζουν, τους βάζουν κατεβατά ολόκληρα. Ελεος. Και μετά τη τρέχουν οι γονείς της στο μπαλέττο, στις ξένες γλώσσες, στο τένις και στη ζωγραφική. Λάστιχο έχει γίνει το παιδί πιά. Και οι γονείς της φτάνει η ώρα 10 και είναι σαν τα ζόμπι.
Μήπως χρειάζονται λιγώτερη γνώση τα παιδιά;
Mάνο μου.....μακάρι να πάρει μόνο τα καλά της μάνας του...γιατί αν πάρει τα κακάαααα την έβαψε!!!
Καλώς ήρθες Θεία Λένα μου!!
Ούτε εγώ είμαι σίγουρη αν τα χρειάζονται σίγουρα όλα αυτά που κάνουν τα παιδιά μας!!
Για ένα όμως είμαι σίγουρη , πως αν συνεχίσουμε έτσι σίγουρα τα παιδιά μας θα χρειαστούν ψυχανάλυση στο μέλλον
ξανθιά κόρη,
μεγάλη κουβέντα ανοίγεις, για το σύστημα, για τις πράξεις μας, για τα παιδιά μας...
΄
αλήθεια, έχει πειραματιστεί (για μια εβδομάδα πχ) χωρίς να ασχοληθείς ή να τον πιέσεις?
(παλιό κόλπο που κάνουν στις ινδίες:)
Ξανθούλα μου... Δεν ξέρω, μεγάλωσαν τα παιδιά μου πια, όμως πάντα πίστευα και εξακολουθώ... Δεν είναι το σχολείο μόνο που φορτώνει τα παιδιά, οι ίδιοι οι γονείς είναι και οι ατελείωτες φιλοδοξίες τους.
Λέει η Θεία Λένα...
Και μετά τη τρέχουν οι γονείς της στο μπαλέττο, στις ξένες γλώσσες, στο τένις και στη ζωγραφική. Λάστιχο έχει γίνει το παιδί πιά.
Εγω δεν καταλαβαίνω...
Γιατί ένα ενιαχρονο παιδάκι πρέπει να τα κάνει όλα αυτά; αν έχει ταλέντο στη ζωγραφική δεν θα φανεί κάποια στιγμή που θα έχει μεγαλώσει; έχουν πάει σε... ειδικά σχολεία όλοι αυτοί οι ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ ζωγράφοι του κόσμου; Όχι! Άπλα...Δεν είχαν...Ψωνισμένους γονείς!!!
Αμ το τένις; που το πας... Πως θα προχωρήσει ένα παιδί στη ζωή του χωρίς να ξέρει τένις; Α πα πα... Όσοι δεν ξέρουν να παίζουν τένις είναι δυστυχισμένα πλάσματα, που ακόμα δεν έμαθαν τον λόγο που ήρθαν σε αυτή τη ζωή.
Να τέτοια ακούω... Και δεν μπορώ να την κρατήσω κλειστή την στοματάρα μου.
Ας μην πω άλλα...
Δημοσίευση σχολίου