Δευτέρα, Μαρτίου 23

Παιχνίδια ....πάλι.

Δυο χρωστώ....και ήρθε η ώρα να τα ξεπληρώσω ...
Ενα αυτό που με προσκάλεσε η θαλασσομπερδεμένη και που με προσκάλεσε ο Νεουορκέζος

Το ένα λέει να πω τέσσερα αγαπημένα τραγούδια που αφηγούνται ιστορίες , το άλλο πέντε πράγματα που με κάνουν τρελλή!!!

Θα αρχίσω από τα τραγούδια...
Το πρώτο λοιπόν είναι ένα καταπληκτικό τραγούδι ,τραγουδισμένο από έναν καταπληκτικό τραγουδιστή!!
Ξυλούρης λοιπόν και το ήτανε μια φορά ..


Το επόμενο αγαπημένο.....Στα λιμάνια


Ενα άλλο , όχι τόσο αφηγηματικό ..αλλά αγαπημένο.Θαλασσινός Παντελής ....ο πατέρας

Και το τελευταίο ,ούτε κι αυτό πολύ αφηγηματικό...when a man loves a woman.

Για το επόμενο παιχνιδάκι ....αυριο!!!
Τώρα πρέπει να καλέσω μάλλον κι εγώ κάποιον...Δεν ξέρω όποιος θέλει ας πάρει την σκυτάλη.

10 σχόλια:

fvasileiou είπε...

Καλημέρα, ξανθιά!
Τι ωραία που ξεκινάς την εβδομάδα με παιχνίδια και τραγούδια. Πολύ τα χάρηκα -ειδικά για του Θαλασσινού το τραγούδι που είχα πολύ καιρό να το ακούσω.

Φιλιά και ετοιμάσου και για άλλα παιχνιδάκια, γιατί αυτά είναι σαν τον βήχα: Αν ξεκινήσουν να έρχονται, δύσκολα σταματούν :-)

witchofdaffodils είπε...

:) ήρθα ξανθιά & παιχνιδιάρα :)

ολα καλά ή να βάλω τις φωνές;-)

tdjm είπε...

Mώλντερ .....καιρός ήταν να ανακάμψουμε....Βλέπεις μπαίνει η άνοιξη!!!

Μάγισσα ....καλύτερα τώρα..

Crazy Tourists είπε...

Ξυλούρης δαγκωτόοοοοο!!!!!!

Τρελοτουρίστρια

Μαριλένα είπε...

ξανθιά μου
:)))
όπως γράφω και στο μπλογκ μου
"βιντεάκια δε βλεπω - παιχνίδια δεν παίζω"
και μου φανηκε αστειο σημερα που ηρθα να σε δω, να 'χεις κι απ' τα δυο :))

όμως, θα αφησω την ευχή μου, για καλη βδομαδα
πολλά φιλιά
φιλια και στο αγόρι μας

κι ολα να σας πανε Καλά!

βασίλης είπε...

1-2 Αγαπημένα πολύ δικά μου, τα έχω κι εγω ποστάρει.... Χαίρομαι που ταιριάζουμε ντινάκι. Φιλιά καλημέρα

tdjm είπε...

Tρελοτουριστάκι μου και εγώ στο δαγκωτό είμαι για τον Ξυλούρη!!

Μαριλένα το ξέρω ότι δεν παίζεις..
ευχαριστώ για την ευχή


Βασίλη μου φιλιά κι από μένα...
Ναι ναι ταιριάζουμε!!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Χρειάζεται να πω ότι το πρώτο είναι αγαπημένο?

Θα πω μόνο ότι όλες οι επιλογές σου είναι πολύ πολύ καλές! Και...

θα ευχηθώ καλό Σ/Κ :))

BUTTERFLY είπε...

Ειναι και τα 4 εξαιρετικα, απο τα πολυ αγαπημενα μου! Συγκλονιστικος ο Θαλασσινος, α καπελα, τετοια λογια, τετοια ερμηνεια! Καλη σου μερα!

Υ.Γ. Αν θελεις να βοηθησεις, κανε κι εσυ μια αναφορα στον απεργο πεινας Θοδωρη Τενεζο...οσο πιο πολλοι το μαθουν τοσο το καλυτερο, γιατι τα ΜΜΕ εσκεμμενα το θαβουν. Ευχαριστω.

kiki είπε...

Αγαπημένα τραγούδια και για μένα!