Πέμπτη, Ιουλίου 30

Γρίπη Α...Η1Ν1

...Παρακολουθώ με αρκετή ψυχραιμία και χωρίς πανικό τα τεκτενόμενα με την γρίππη.
Χτες όμως άκουσα τον κ. Χαριτάκη (ειδικός σε κάτι δεν θυμάμαι τι) , να λέει πως καμιά αλλαγή δεν θα επέφεραν στην υγεία του 42 από την Κρήτη οι απαντήσεις του επιχρίσματός του!
Είπε πως μπορεί και να μην του έπερναν επίχρισμα για εξέταση , ετυχε και του πήραν.
Εν ολίγοις μας διαφώτισε ότι η διαδικασία είναι η εξής...
Ανεβάζεις πυρετό , έχεις πονόλαιμο ή κάποιο άλλο σύμπτωμα ?
Πηγαίνεις στο νοσοκομείο σε εξετάζουν ,σου δίνουν οδηγίες και σε διώχνουν . Και αν παρουσιάσεις βαριά κλινική εικόνα ή έχεις επιβάρυνση ξαναπάς!!!

Και έρχομαι ως Ξανθιά να αναρωτηθώ??

Ο 42 χρονος πήγε την Παρασκευή με ελαφριά (κατά την άποψη τους εικόνα ,γι αυτό και τον έστειλαν σπίτι του) μέχρι το επόμενο Σαββάτο που ξαναπήγε με επιδείνωση τέτοια που η κατάσταση της υγείας του θεωρείται κρίσιμη . Σωστά? Σωστά!!
Λέω τώρα εγώ.......δηλαδή μέση λύση δεν υπάρχει ....η ελαφριά και μας διώχνουν ή εντατική????
Δηλαδή αν τα αποτελέσματά του ,ο άνθρωπος τα είχε από την Κυριακή ..δεν θα του χορηγούσαν αντιβίωση? Δεν θα γλύτωνε την πνευμονία? ¨Ηταν καταδικασμένος από την αρχή????

Δεν ξέρω !! Αυτά που άκουσα χτες μου δίνουν την εντύπωση πως ....σαν να παίζεται ένας είδος ρώσικης ρουλέτας με την υγεία μας.
Δεν ξέρω , μπορεί και οι ίδιοι οι γιατροί να μην γνωρίζουν πως να το αντιμετωπίσουν!

Δηλαδή αρρωσταίνουμε ,μας εξετάζουν και μας στελνουν σπίτι ,αν δεν είμαστε βαριά μέχρι να γίνουμε βαριά και να μπούμε εντατική????

Σίγουρα κάποιον λόγο έχουν!!
Εκεί κάτω στην Κρήτη ,γίνονται πάντα ωραίοι γάμοι...κάτι όμως μου λέει πως στον συγκεκριμένο γάμο ,κάποιος άλλος και όχι τα συμπεθέρια πλήρωσαν την νύφη!!

Εχω απορίες πάλι η Ξανθιά....και να δω ποιός θα μου τις λύσει????

4 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ξανθιά μου, μην το ζαλίζεις το μυαλό, διότι ....άλλα παίζονται

Kαλά να περνάς,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Μαριλένα είπε...

σκέψου, αν ο καθένας με πονολαιμο πηγαινε για ειδικές εξετάσεις.
και ειδικά απο τον Σεπτέμβριο, όπου ο πονολαιμος ειναι το πλεον συνηθισμένο.

πάντως, εγω χτες που ειχα γδάρσιμο στο λαιμο, το ίδιο και η Ελενη (η οποία εργάζεται στο διοικητικό μεγαλου νοσοκομείου) ήμουν βέβαιη πως την ειχα τη γριππούλα.

σήμερα ειμαι οκ
(βρε, λες να την περασα στο πόδι; :ΡΡ)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Φοβάμαι ότι κανείς δεν μπορεί, διότι κανείς δεν ξέρει!!!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ anyway...

:))

logia είπε...

βοήθεια μας!