Τετάρτη, Νοεμβρίου 11

Ατομική μου ενέργεια!!!

Και επειδή από το λίγο που έκανα την βόλτα μου στα τσαρδιά σας .
Λίγο ο ένας ,λίγος ο άλλος αρχίζουμε να τα σπάμε ...Ο καθείς για τους
δικούς του λόγους...
Πάρτε ένα τραγουδάκι .....που μιλάει για ενέργειες και επιθυμίες.



Ατομική μου ενέργεια λοιπόν ,και αυτό τραγούδι είναι αφιερωμένο σε όλους!!
Και κοίτα να δεις που είμαι σίγουρη πως οι περισσότεροι θα ταυτιστούμε!!

Πάρε με νύχτα, πάρε με
στων αστεριών το άρμα
να σεργιανίσω μια ψυχή
που τυραννάω καιρό

Στον κόσμο αυτό παιδεύτηκα
γιατί ήρθα μ' ένα κάρμα
το παραπέρα απ' τη ζωή
να μάθω ν' αγαπώ

Ατομική μου ενέργεια
κι ανάσα μου στα χείλη
την πρώτη ουσία, την αρχή,
σηκώστε με να δω

Όχι από περιέργεια,
μα δε χωράω στην ύλη
κι ετούτη η ψεύτρα η εποχή
την έχει για θεό

Δίνε μου, κόσμε, δίνε μου
το πιο θλιμμένο όπα
να στο γυρίσω μια στροφή
με σώμα ευγενικό

Κι αν είναι από το είναι μου
κι απ΄ την καρδιά που το 'πα
να γίνει η αγάπη προσευχή
και στάχτη το κακό

Ατομική μου ενέργεια
κι ανάσα μου στα χείλη
την πρώτη ουσία, την αρχή,
σηκώστε με να δω

7 σχόλια:

mamma είπε...

Καλημέρα! Επιτέλους, εμφανίστηκες :)
Σου εύχομαι δύναμη και κουράγιο ώστε να συνεχίσεις να παράγεις ατομική ενέργεια ;)

tdjm είπε...

Ευχαριστώ μανούλα!!

seaconfused είπε...

Σωστήηηηηηη :)
(στο mail σου έχεις μια "πρόσκληση") ;)
Φιλιά

BUTTERFLY είπε...

Ωραιο τραγουδι! Τα σπαει!

Μαριλένα είπε...

ξανθιά μου, τι κανετε;
είστε καλά;
το σχολείο πως παει;

φιλιά και στα δυο σας!

Xenia είπε...

ελα ρε ξανθια , δωστα ολα!!!

fvasileiou είπε...

Κεφάτη και δυναμική επάνοδος -με το καλό!