Τετάρτη, Οκτωβρίου 8

Κραχ και κρουχ και της θειάς τους το μπουγαδοκόφινο!!!!


Τι γίνεται ωρέ αδέρφια!!!!!

Δεν θα το παίξω υπεράνω!! Ανησυχώ ,όπως φαντάζομαι και όλοι εσείς!
Τον τελευταίο καιρό ,από παντού σκάνε ειδήσεις για τις τράπεζες που καταρρέουν η μια πίσω από την άλλη ,παγκοσμίως.
Σήμερα δε ,η Ισλανδία πήρε δάνειο από την Ρωσία για να γλυτώσει την χρεωκοπία ως χώρα.
Στην Ινδονησία έκλεισε το χρηματιστήριο.Στην Αγγλία τράπεζες όπως HSBC και ΒARCLAYS περιμένουν το κράτος για ενίσχυση! Στην Αμερική κάτι άκουσα για κουπόνια σίτισης.
Στην Ελλάδα πάντως όλα καλά ακόμα ,αν εξαιρέσεις το χρηματιστήριο που πέφτει κοντά στο 7%.
Είναι Κραχ λένε....Η Αμερική για μια ακόμη φορά το έκανε το θαύμα της!Επεσαν λέει έξω οι τράπεζες γιατί ο φορολογούμενος, αδυνατούσε να πληρώσει τα δάνειά του. Και αποφάσισαν να τις ενισχύσουν με 700 δισεκατομμύρια ευρώ!!!!! Που θα τα πάρουν πάλι από τον φορολογούμενο??????? Από ποιόν???? Από αυτόν που δεν πλήρωνε τα δάνεια και έπεσαν οι τράπεζες έξω???

Τα οικονομικά λίγο τα κατανοώ . Εκείνο όμως που σαν Ξανθιά καταλαβαίνω είναι πως η Ελεύθερη οικονομία (αυτή που είχαν στο μυαλό τους να εφαρμόσουν ) ,ξέρετε αυτή που δεν επιδέχεται κρατική παρέμβαση ή έλεγχο ...δεν τους βγήκε!!
Κρατική παρέμβαση δεν θέλανε όταν εφαρμόζαν τακτικές αθέμιτες για τον κοινό πολίτη ,τώρα όμως εκλιπαρούν για σωτηρία ..πάλι από τον ίδιο τον πολίτη..
Τι γίνεται ρε γαμώτο???? Αν εγώ, εσύ ,ο άλλος έχω την δυνατότητα να σώσω μια τράπεζα ,γιατί δεν αλλάζουν τα πράγματα???
Κι αναρωτιέται πάλι η Ξανθιά....(με ένα τεράστιο ερωτηματικό πάνω από το κεφάλι)??
Ρε συ ,κάτι μου βρωμάει εδώ!!!! ή μήπως είμαι πολύ καχύποπτη???
Γιατί τα αμερικανάκια δεν είχαν να πληρώσουν??? Κάτι άκουσα για την ακρίβεια του Πετρελαίου ,η οποία επηρέασε όλο τον πλανήτη. Κάτι πήρε το μάτι μου ,για ένα κύμα αντιαμερικανισμού πάλι από όλο τον πλανήτη τα τελευταία χρόνια. Κάτι άκουσα ότι το dollar εγινε ανίσχυρο μπροστά στο Ευρώ!!!! Κάτσε και όλο αυτό τα αμερικανάκια θα το αφήσουν να περάσει έτσι????
Δεν θα αποδείξουν στον κόσμο ποιος είναι ο κυρίαρχος του παιχνιδιού???
Δεν θα αποδείξουν πως εις τους αιώνες των αιώνων θα εξαρτόμαστε από τα .....ια τους???
Δεν γίνεται ...πρέπει να το αποδείξουν!!
_____________________________________________________________

Και τι??? Τον επόμενο πόλεμο που ετοιμάζουν για το πετρέλαιο ...θα τον αφήσουν να γίνει έτσι χωρίς λόγο???? ¨Οπως στο Ιράκ ας πούμε??? Που τους έκραξε όλος ο πλανήτης!!!!!
________________________________________________________________

Μωρή Ξανθιά σκάσε πια ,με την κινδυνολογία σου.....

Εγώ θα σκάσω .....αλλά η μύτη μου μυρίζεται πόλεμο!!! και το κραχ και το κρουχ είναι για δικαιολογήσουν της θειάς τους το μπουγαδοκόφινο!!!!

Αυτά....και για να το τελειώσω , να ενημερώσω τους Κυρίους Κυρίους ..ότι *ΟΥΚ ΑΝ ΛΑΒΕΙΣ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΜΗ ΕΧΟΝΤΟΣ*

6 σχόλια:

H.Constantinos είπε...

Δεν νομίζω ότι θα αποδείξουν τίποτα... Τώρα πιά υπάρχει και καινούργιος μπαμπούλας εκτός από τον παλιό!

Xenia είπε...

εγω παλι που εχω μια αισθηση οτι πλησιαζει το τελος;; ναι ναι Του κοσμου εννοω!!
το πιστευω δυστυχως και το περιμενω...

fvasileiou είπε...

Το χειρότερο είναι ότι μαζί με το ταμείο πτωχεύει και η εμπιστοσύνη: Ακούμε διάφορα, σε πόσα όμως δίνουμε βάση;

Μαριλένα είπε...

αυτήν ακριβώς τη συζήτηση ειχαμε το μεσημερι.
να κόψουμε.
και τι να κόψουμε αγαπητοι;

έλα μου ντε!

Masterpcm είπε...

Επιεικώς συμπεραίνοντας,ΑΨΟΓΗ...

? είπε...

πάντως κι εδώ επικρατεί πλέον η μανία της ιδιωτικοποίησης. Ο ΟΤΕ έγινε γερμανικός, η ολυμπιακή πιθανότατα αραβική και πάει λέγοντας. Μάλλον γι'αυτό ακόμα είναι όλα οκ(-τρόπος του λέγειν) εδώ..επειδή υπάρχουν μεγάλοι δημόσιοι χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί. Την καλημέρα μου..