Πέμπτη, Οκτωβρίου 9

ΑΕΙ ....πολλών αστέρων!!!



Επεσε χτες στην αντίληψή μου ,το παρακάτω...και τυχαία χτες στις ειδήσεις στην Νετ (νομίζω) μιλούσε ο Πρύτανης (δεν ξέρω ποιός),για αυτήν ακριβώς την διάκριση...

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ «ΤΑΪΜΣ»
ΑΕΙ... πολλών αστέρων


Και αφού είπε άλλα ωραία και καλά ...κατέληξε στην διαπίστωση ,ότι θα μπορούσαμε να έχουμε καλύτερη θέση στα πανεπιστήμια παγκοσμίως ,αν λέει, δαπανούνταν περισσότερα χρήματα για τις έρευνες και τα πανεπιστήμια και αν, αντί για 400 φοιτητές είχαμε 40 σε κάθε πανεπιστήμιο.
Εχουμε πολλούς φοιτητές.....είπε ο Κύριος Πρύτανης!!! Και δεν έχουμε τί ακριβώς να τους κάνουμε κύριε Πρύτανη εεε???? Το άρθρο 16 αναθεωρημένο ή μη σας θυμίζει κάτι κύριε Πρύτανη?????


Ρε αι σιχτήρ..

Υγ (Το βρισίδι πάει για την διαπίστωση και όχι για την διάκριση.Δεν φταίω εγώ ρε παιδιά .....με συγχίζουν συνέχεια)

4 σχόλια:

Juanita La Quejica είπε...

Μπορούν να λένε ό,τι θέλουν, αλλά φέρουν το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης για τα χάλια πολλών ελληνικών σχολών.

Xenia είπε...

οταν νευριαζεις και εχεις δικιο πως μου αρεσεις!!!!!!!

fvasileiou είπε...

@juanita la quejica
Έχεις δίκιο: Οι ίδιοι οι πρυτάνεις με τον λαϊκισμό τους (προς καθηγητές, φοιτητές, τοπικές κοινωνίες) φέρουν μεγάλο μέρος της ευθύνης.

Από κει και πέρα, όσον αφορά την τοποθέτηση του πρύτανη που μας μεταφέρεις, Ξανθιά, από την εμπειρία μου έχω να σου πω το εξής: Τα Ελληνικά Πανεπιστήμια προσφέρουν υποβαθμισμένες σπουδές κυρίως λόγω του χαμηλού επιπέδου των φοιτητών. Ξέρω ότι ακούγεται πικρό, ξέρω ότι μπορεί κάποιοι να αντιδρούν, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα: Στις φιλοσοφικές σχολές περνάνε πλέον παιδιά που δεν ξέρουν γραμματική και συντακτικό -κι αυτό δεν είναι ρητορική υπερβολή, αλλά η σκληρή πραγματικότητα. Τι είδους εκπαίδευση να προσφέσεις σε αυτούς τους φοιτητές;
Και είναι πολύ δύσκολο να ξετυλήξεις τον κόμπο: Γιατί τα παιδιά μαθαίνουν από τους δασκάλους τους στα σχολεία, οι οποίοι έμαθαν από τους καθηγητές του πανεπιστημίου και πάει λέγοντας.
Κάτι ήξερε ο Μεγαλέξανδρος που αντί να κάτσει να παιδευτεί με το κουβάρι, έδωσε μια με το σπαθί του και το έκοψε...

tdjm είπε...

Aκριβώς το ίδιο μου φαίνεται ότι λέμε Φώτη μου...

Αντί να φτιάξουμε την παιδεία μας ,έτσι ώστε να μην μπαίνουν στην Φιλοσοφικη σχολή ανορθόγραφοι και στο Μαθηματικό κάποιος που έχει ταλέντο στην ζωγραφική και ούτε καθεξής...ζητάμε να μπαίνουν λιγότεροι στα πανεπιστήμια!!

Κοίτα ο άνθρωπος που δεν γουστάρει τα γράμματα μια ζωή δεν θα τα γουστάρει και βέβαια δεν θα μπορέσει να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις ενός σωστού σχολείου και πανεπιστημίου.

Αυτό με την παιδεία δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ.
Από όσο εγώ θυμάμαι ,ποτέ μα ποτέ δεν καλλιεργήθηκε ο παπαγαλισμός και η αποστήθιση κειμένων ,περισσότερο από ότι σήμερα....που στα δημοτικά σχολεία ,ταράζουν τα παιδιά στα διαγωνίσματα σε κάθε επανάληψη...
Δεν μπορώ να βρω άλλο λόγο ...λένε ότι το κάνουν για αξιολόγηση των μαθητών...Μα ο μαθητής που τα παίρνει ,που είναι συνεπής ,που γουστάρει ....είναι ήδη αξιολογημένος.Οι άλλοι ....δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν .Και αντί να βλέπουν τις αδυναμίες τους και να εστιάζουν σε αυτές ,βάζουν το διαγώνισμα και μετά πάνε παρακάτω.
Δεν προλαβαίνουν λένε.....
Πού να προλάβουν..όταν σχολούν στις 12,30 το μεσημέρι...
Πες τους εσύ..εγώ ,ο άλλος ότι για 1000 ευρώ το μήνα ,πρέπει να κάτσουν να καλύψουν ένα 8ώρο και να βοηθήσουν τα παιδιά του κόσμου ,όπως κάνεις εσύ ,εγώ ο κάθενας.....
Για πες το αυτό στους κάτοχους πτυχίου και δη δασκάλους του εκπαιδευτικού μας συστήματος!!!

Θα μου πεις αυτοί έλιωσαν το πωπουδάκι τους στα θρανία...και δίκιο θα έχεις.

Εγώ όμως ξέρω πως η παιδεία είναι δικαίωμα όλων....
Αλλά εδώ στην Ελλάδα ,το πανεπιστήμιο το βλέπουμε σαν επαγγελματική αποκατάσταση ,νομίζουμε ότι είναι η λύση του βιοποριστικού μας προβλήματος....
Ε ρε κούνια που μας κούναγε!!!!