Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 26

Ασυναρτησίες!!!

Καλά σήμερα ξύπνησα με ένα άγχος….άστα να πάνε!!
Μου την δίνει …που δεν προλαβαίνω…πολλά μέτωπα ρε παιδί μου και τί να πρωτοκάνεις?
Να μην ξεχάσεις αυτό , να μην παραλείψεις το άλλο, να προλάβεις να πας εκεί.
Και έχεις να πας και αλλού…..Τι χάλι και αυτό…να τρέχεις και στο τέλος να τα αφήνεις όλα μισά…..Να σπέρνεις εκκρεμότητες.
Αναρωτιέμαι…είμαι άραγε η μόνη , ή ανήκω σε αυτήν την κατηγορία των ανθρώπων που τα κάνουν όλα από λίγο…που δεν έχουν τάξη…
Μετά πάλι σκέφτομαι ,πως χωρίς τάξη δεν μπορώ ,γιατί αγχώνομαι πολύ, όχι υπερβολές , μια λογική τάξη και καταλήγω πως δεν είναι αυτό…
Κάτι άλλο είναι ,που μου διαφεύγει…και πρέπει να το βρω…και να το λύσω.
Από παιδί ,έπρεπε να τα έχω όλα λυμένα (τα προβλήματα) ..για να μπορώ να κοιμηθώ τα βράδια….(μπα τελικά δεν αλλάζει ο άνθρωπος)
Μου αρέσει το πρόγραμμα…μου προσφέρει ασφάλεια. Θέλω να ξέρω τι θα κάνω σήμερα ,αύριο ,μεθαύριο…και μην νομίζετε ότι άμα δεν τα καταφέρνω σκάω κιόλας ,απλά βάζω καινούργιο πρόγραμμα .Το πόσο εύκολα προσαρμόζομαι δεν περιγράφεται….
Πάντως κάτι δεν πάει καλά….(με μένα εννοώ)…και πρέπει να το βρω…το γιατί ακόμα δεν το ξέρω…(για να καλυτερέψω τις συνθήκες της ζωής μου ίσως)
Όμως έχω και την αμυδρά υποψία …ότι δεν είναι πάντα στο χέρι μου.
Κάποιος μου είπε ότι φταίνε οι ρυθμοί της ζωής μας….ανοησίες …
Εγώ ένα ξέρω…..πως δεν υπάρχει δεν μπορώ….υπάρχει μόνο δεν θέλω…
Και εδώ έρχομαι να ρωτήσω …αφού υπάρχει μόνο δεν θέλω…εγώ ? Γιατί δεν θέλω?

Σας είπα ότι οι φίλοι μου με αποκαλούν απόλυτη?

Σαν πολλές ασυναρτησίες έγραψα μου φαίνεται…..ρε τι σου κάνει ένα στραβό ξύπνημα!!!

Καλημέρα μας.

2 σχόλια:

Χριστίνα είπε...

Χαλάρωσε καλέ, έχω λαχανιάσει διαβάζοντας το :p

tdjm είπε...

χαχαχαχαχαχα

Είναι που ήμανε στόκος στην έκθεση και δεν έμαθα να βάζω κόμματα και τελείες.