Τρίτη, Σεπτεμβρίου 18

Σπανακόπιτα εκ Καλομοίρας!!


Λίγα θα πω...
Καλά εεεε ανέβηκε η ψυχολογία μου τώρα...
Με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν πως ήρθε από το χωριό
η σπανακόπιτα..
Καλά για την συνταγή θα γράψω άλλη φορά.
Το πως μπορεί να σου φτιάξει το ηθικό μια σπανακόπιτα δεν μπορώ
να κατανοήσω.
Αχ κυρία μου Ρίτσα μου , θαύματα κάνουν τα χεράκια σου.
Μαλακώνουν την ψυχή και ταξιδεύουν το μυαλό..
Να σαι καλά..
Επόμενη μέρα
Από το ταψί...έμειναν 3 κομμάτια...
Χριστέ μου....χλαπάκιασα τουλάχιστον 3500 θερμίδες..
Ήταν όμως ότι χρειαζόμουν...βάλσαμο. Το δε βράδυ κοιμήθηκα
ωσάν πουλάκι....(χοντρό)
Γίνεται ρώτησα την Κυρία Ρίτσα...να με γαλήνεψε μια σπανακόπιτα?
Γίνεται *φιτσιόρου*, μου είπε , όλα γίνονται όταν είναι φτιαγμένα με *βριάρι*
φιτσιόρου = παιδί μου
βριάρι = αγάπη.

10 σχόλια:

Xenia είπε...

φτου σου μαρη. Μονη σου θα την φας την σπανακοπιτα??? :ppp

Χριστίνα είπε...

Μιαμ :-)

tdjm είπε...

patatoula μου πάει την τσάκισα χτες βράδυ. Μόνο 3 4 κομμάτια έμειναν
Χριστινάκι τι να σε κάνω είσαι μακρια...(πρέπει να προσέχω τι λέω,μην ζηλέψει και το μωρό)

Xenia είπε...

κι απο οτι φαινεται σημερα θα χαθουν και τα 3-4 κομματια που εμειναν....
εσυ την παρα τσακισες λεμε...:p

Ανώνυμος είπε...

"Εκ Καλομοίρας"
Το εξ μπαίνει μπροστά από λέξεις που αρχίζουν από φωνήεν (εξ ανατολής, εξ αρχής, αλλά εκ βαθέων, εκ μέρους...)

Ανώνυμος είπε...

Εκτός αν εννοείς το αγγλικό ex (=πρώην) :)

tdjm είπε...

Λοιπόν ευχαριστώ..και δεν ήμουν σίγουρη και το έγραψα πρώτα στο word και δεν μου το διόρθωσε...
Ευχαριστώ για την παρατήρηση!!

Ανώνυμος είπε...

my pleasure!

Ανώνυμος είπε...

Ηταν οντως σπανακοπιτα, η, ηταν πιττα απο λαχανα;

tdjm είπε...

Οχι από λάχανα ....πίτα από λάπατα ήταν....