Τρίτη, Δεκεμβρίου 4

Δεκέμβριος - Ιανουάριος

Αυτοί οι δυο μήνες είναι οι αγαπημένοι μου , από παιδί πάντα τους περίμενα με λαχτάρα και προσμονή . Θες επειδή έχω γεννηθεί στην καρδιά του χειμώνα , θες επειδή τελειώνει κάτι παλιό και αρχίζει κάτι νέο....Θες επειδή είναι Χριστούγεννα .Δεν ξέρω...Ημουν πάντα παιδί του χειμώνα...

Ο Δεκέμβρης και ο Γενάρης είναι πάντα οι πιο δημιουργικοί μου μήνες...
Ολες μου οι αισθήσεις λειτουργούν στο έπακρο τους σημείο, όσφρηση ,αφή ,όραση και η ψυχή μου πάντα αυτούς τους μήνες , κάνει σχέδια ,ταξιδεύει ,βάζει στόχους και στοιχήματα για την νέα εποχή που έρχεται..
Πως εσείς περιμένετε το καλοκαίρι....εεε έτσι εγώ περιμένω τον Δεκέμβρη και τον Γενάρη.



Και όλο αυτό το τοπίο έρχεται να το συμπληρώσει το γεγονός ,ότι σαν δια μαγείας , όλοι μου οι αγαπημένοι άνθρωποι , οι άντρες μου ,ο μεγάλος και ο μικρός , η μαμά μου , ο μπαμπάς μου , εγώ, η καλύτερη μου φίλη , η κόρη της ,το κοριτσάκι μου και τα μπουμπουκάκια μου (τα παιδιά της αδερφής μου) .όλοι γιορτάζουν ή έχουν γενέθλια μέσα σ αυτούς τους δυο μήνες..















Είναι να μην τους λατρεύεις μετά......???









5 σχόλια:

Βιργινία είπε...

Ακόμα δε ξέρω ποιά εποχή μου αρέσει πιο πολύ..κάθε μια κάτι διαφορετικό.

Xenia είπε...

ααααα ρε συ ξανθια!!!
γιορταζω τον ιανουαριο!! αρα ενα ακομα λογο για τα αγαπημενα σου ατομα!!! χιχι
κι εμενα μου αρεσει ο χειμωνας και η αλλαγη του ετους μου δημιουργει παντα ελπιδα για νεα, καλυτερα πραγματα...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Εχεις κάθε λόγο λοιπόν α αισθάνεσαι πως βρίσκεσαι στα νερά σου...
Μεταξύ μας κι' εγώ τος αγαπώ πολύ... 2 παιδιά μου γεννημένα Δεκέμβρη... συν τις παιδικες και άλλες αναμνήσεις...
Να είσαι έτσι πάντα χαρούμενη!
Και πότε με το καλό τα γενέθλια;
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

tdjm είπε...

Στις 7 Γενάρη , που γιορτάζει και ο γιόκας μου και η μαμά μου και η ανιψιά μου και γιόρταζε και ο μπαμπάς μου.

kiki είπε...

Εγώ είμαι τυπος καλοκαιρινός. Οπότε, κοίτα να περάσεις όσο πιο καλά μπορείς αυτούς τους μήνες!