Παρασκευή, Απριλίου 11

Κάτω τα χέρια από το βραβείο μου.


Γυναίνες της χρονιάς .
Οχι ,δεν το είδα όλο , μέχρι την Καγιά στο βραβείο της πρωτοεμφανιζόμενης άντεξα . Μερικά άλλα ,τα είδα αποσπασματικά .Από που να ξεκινήσω και που να τελειώσω.Πέρα από το γεγονός ότι λατρεύω τον παρουσιαστή Αντώνη (ως ηθοποιό) , τι να πω για την κυρία Τζίνα (Κωνσταντίνα) Αλοιμόνου -Βαρδινογιάννη , χωρίς καμιά αμφιβολία κούκλα .Τώρα τι άλλη εντύπωση μπορεί να μου κάνει ένας άνθρωπος που το πανέμορφο Κωνσταντίνα το έκανε Τζίνα????? Καμιά απολύτως σας διαβεβαιώνω.
Ωραιότατη εκδήλωση με στρας και φρου φρου, με ανθρώπους πολλούς και γκλαμορους...Τώρα πως τυχαίνει το γκλαμορους να συνοδεύεται πάντα απο μερικά μηδενικά μετά από το 1 ή το 2, αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Φαντάζομαι ότι θα βράβευσαν πολλές καλές κυρίες , μέσα σε αυτές και πολλές που επιτελούν κοινωνικό έργο. Μπράβο τους ,αλλά αυτό ήταν το ξεκάρφωμα. Πρώτα θα ασχολήθηκαν με την κυρία Ψ ,μάνα εργαζόμενη με Χ παιδιά, εργαζόμενη, βέβαια όχι στο σούπερ μάρκετ της γειτονιά σας ,αλλά στα Μedia...και παντρεμένη βέβαια , όχι με τον Τάκη , τον Σάκη , τον Μήτσο τον βοηθό υδραυλικού ή ηλεκτρολόγου αλλά με τον κύριο ...διευθυντή Ω. Την θαύμασα την κυρία Ψ , με Χ παιδιά και πανέμορφη .
Δεν ξέρω μου βγήκε μια κακία πρωί πρωί...Πού στον εξοαποδώ ..τον βρίσκουν το χρόνο?
Γιατί κι εγώ είμαι μια έξυπνη , όμορφη ,επιτυχημένη με κοινωνικές ανησυχίες γυναίκα ,αλλά δεν μου περισσεύει χρόνος ούτε για κατούρημα (με το συμπάθιο) ,δεν μου περισσεύει ευρώ ούτε για τσιμπιδάκι. Τρέχω από τις 7,30 το πρωί και μέχρι τις 10 το βράδυ δεν έχω σταματημό..Αυτές πως προλαβαίνουν και τα κάνουν όλα...είναι άξιο απορίας.
Συγχαρητήρια στις κυρίες της χρονιάς λοιπόν και εις ανώτερα...
Εκείνο που με τρώει είναι , Εγώ και εκατομμύρια άλλες γυναίκες ,το εκατομμύρια σε αύξοντα αριθμό όχι σε μηδενικά μετά το 1 ή το 2 στο πορτοφόλι, πότε θα πάρουμε βραβείο????
Θα μου πεις ,θες βραβείο ?????
Ναι ,το θέλω .....το δικαιούμαι .....το απαιτώ...
Είναι δικό μου ,δικό σου ,δικό της ....μας ανήκει ,το έχουμε προ πολλού κερδίσει ,αλλά κι αυτοί προ πολλού μας έχουν γραμμένες στα παλιά τους τα παπούτσια (αν έχουν παλιά )
Εχω να κάνω μια πρόταση , να έρθει η Χ κυρία να πάρει την θέση μου ,την θέση σου ,την θέση της για μια βδομάδα , να δούμε πόσο καλά θα τα πάει...πόσο γκλάμορους θα μπορεί να είναι με το μαλλάκι της και το νυχάκι της στην τρίχα????
Τι λέτε .....? Την δέχεστε την πρόκληση ή......άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!!!!
Τελοσπάντων να επανέρθω γιατί ξέφυγα...
Μου την δίνει ρε παιδί μου , όταν κάθομαι κατάκοπη από μια κουραστική μέρα , να δω κάτι ενδιαφέρον στο κονσερβοκούτι , να βλέπω την παπαριά του ενός και του άλλου . Και μου την ΄δίνει ακόμα περισσότερο ,όταν ξέρω ότι την έχω πληρώσει κιόλας...

Κούλααααααααααααα πέρνα από το σπίτι ,σου έχω βραβείο ..μια σφουγγαρίστρα περιποιημένη...
Ουφ πάλι με σύγχισαν ....

(υγ να μην ξεχάσω να πω , ότι τα έσοδα της εκδήλωσης πήγαν λέει σε φιλανθρωπικό σκοπό)

Θα μου πείτε τώρα...χιεστήκανε οι κυρίες για την δική σου άποψη....εεε μην νομίζετε και εγώ στην ίδια περιοχή της έχω κατανεμημένες.


10 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Καλημερα Ξανθουλα! Καλα αυτη την απορια την εχω κι εγω...τι στο καλο οι σουπερ γυναικες ειναι; Εγω τις περισσοτερες μερς, οχι νυχι και μαλλι δεν κανω, ουτε να βαφτω δεν εχω διαθεση και χρονο!!!!
Παντως, εγω δεν το ειδα το σοου, εκτος απο το τελευταιο βραβειο που το πετυχα στην τυχη και οφειλω να ομολογησω οτι με ξαφνιασε ευχαριστα! Δεν θυμαμαι τι ακριβως ηταν, προσφορας η κατι τετοιο. Το εδωσαν παντως σε μια κυρια- ηταν ανω των 50, χοντρουλα αρκετα και ταλαιπωρημενη- η οποια δεν μπορουσε να κανει παιδια και υιοθετησε ενα κοριτσακι, το οποιο τελικα ανακαλυψε αργοτερα οτι ειναι αυτιστικο. Οχι μονο δεν πτοηθηκε, αλλα υιοθετησε αλλα 2 παιδια! Τα μεγαλωσε με κοπο και αγαπη και ιδρυσε μαζι με αλλους 100 ανθρωπους το συλλογο " Αναγεννησις". Ο συλλογος αυτος δραστηριοποειται στο να υπαρξουν υποδομες για τα αυτιστικα παιδια, ειδικο σχολειο και ενα οικοτροφειο που θα μπορουν τα παιδια να φιλοξενηθουν σε περιπτωση θανατου των γονιων τους. Εχουν με δικα τους εξοδα αγορσει ενα οικοπεδο, εχουν με δωρεες κατασκευασει το σχολειο, αλλα ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ αδεια λειτουργιας, γιατι δεν ειναι λεει εντος οικιστικου σχεδιου! Πριν την εναρξη των εργασιων, ειχαν διαβεβαιωσεις οτι θα τους δοθει η αδεια και τωρα 4 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ δεν εχει γινει τιποτα! Η κυρια εκανε εκκληση απο τηλεορασης σε οποιον μπορει με οποιονδηποτε τροπο να βοηθησει στο συλλογο, εστω και με εθελοντικη εργασια!

tdjm είπε...

Μάλιστα ...δεν το είδα αυτό .
Μπράβο της γυναίκας λοιπόν.
Αναρωτιέμαι...ο κύριος Λυμπέρης δεν θα μπορούσε άραγε αντί να την βραβεύσει ως γυναίκα της χρονιάς ,να κάνει κάτι γι αυτήν την άδεια με τις διασυνδέσεις που έχει????

Λέω εγώ τώρα???
Αλλά όλα γίνονται για το θεαθήναι...

Xenia είπε...

με τις ντανταδες, τις υπηρετριες και τους κηπουρους κι εγω, κι εσυ και η Κουλα θα προλαβαιναμε τα παντα.
Θα πηγαιναμε καθε μερα το πρωι σε σπα και μετα σε κομμωτηριο για μανικιους πεντικιουρ και κουαφιρ...
Υστερα θα κατεβαιναμε κολωνακι για ψωνια και θα σταματουσαμε στο πιο ιν μαγαζι για καφε και φαγητο.
Πολυ δυσκολη μερα αλλα στο τελος θα φταναμε σπιτι, θα βαζαμε την καινουργια τουαλετα που θα κοστιζε πολλα μηδενικα και θα μπαιναμε στο καμπριο αυτοκινητακι μας να παμε στο παρτυ της Φ,Χ,Ψ,Ω
εεεε μια φορα το μηνα θα καναμε και καμμια δωρεα ετσι για να μπουμε στο ματι της διπλανης που πηρε προσφατα νεα κοσμητατα...

Για αυτο σου λεω ρε συ ξανθοκουμπαρουλα. Καλυτερα στο μεζεδοπωλειο της γειτονιας σου που μαζευομαστε 2-3 φορες το χρονο με την γνωστη παρεα...Γελαμε και περναμε καλυτερα δεν νομιζεις;;;

tdjm είπε...

Πες το ψέμματα Πατάτα μου....

witchofdaffodils είπε...

να τα χαίρονται τα βραβεία τους κόρη ξανθιά, αλληλοχαριετίζονται τα τίποτα..

H.Constantinos είπε...

Κοίτα, έχουν κάνει κι αυτές τις υπόχωρήσεις τους, και ίσως να μή μπορούσες εσύ (κι άλλες πολλές) να κάνεις τέτοιες υποχωρήσεις...

ΥΓ: Το κονσερβοκούτι, μπορείς και να μήν το ανοίγεις. Καθόλου.

Ανώνυμος είπε...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.

faraona είπε...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Η witch of daffodils
με καλυπτει πληρως.
Απλα να προσθεσω στο "τιποτα"...


με μπολικο καθολου.


καλησπερα!

Ανώνυμος είπε...

Τι τα ψάχνεις, τι τα ζητάς;
Τα βραβεία αυτού του είδους να για να αλληλοθαυμάζονται και τίποτα παραπάνω, άντε να βραβεύσουν και μια γυναίκα σαν την κυρία που λέει η butterfly, αλλά μόνο για το θεαθήναι.

Καλή εβδομάδα :))

fvasileiou είπε...

Ρε παιδιά, τα βαριέμαι όλα αυτά τα βραβεία. Μια σταλιά τόπος είμαστε, όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας. Ούτε χαβαλέ δεν μπορώ να κάνω πια...