Παρασκευή, Ιουλίου 25

Καλημέρα αγαπημένε μου πολίτη!!!!


Το είδα κι αυτό πρωί πρωί...με το που άνοιξα το ματάκι μου από τον ύπνο.
Κάποιοι λέει ,έφτιαξαν κάτι κάδους απορριμάτων που σου μιλάνε!! και έχουν την μορφή φοίνικα μεταλικού ΄και πλαστικού βέβαια!!
Σαν ιδέα είναι καλή ,θα συμπιέζει λέει τα σκουπίδια και θα ειδοποιεί το κέντρο περισυλλογής αυτόματα όταν θα έχει γεμίσει . Θα πλένεται αυτόματα άπό μόνος του και θα χωράει 20 φορές περισσότερα σκουπίδια από τους συμβατικούς!!!!
Καλά μέχρι εδώ ,αλλά αυτό που θα μιλάει ήρθε και με αποτελείωσε!!

Πατάς λέει πάνω σε μια μπάρα και ο κάδος φοίνικας αρχίζει να σου μιλάει

Κάδος: Kαλημέρα αγαπητέ μου πολίτη. Μόλις ανοίξει η καταπακτή πέτα τα σκουπίδια σου μέσα και μετά απομακρύνσου για να κλείσω (ή κάτι τέτοιο τελοσπάντων δεν κατάλαβα και καλά ,θες το σοκ που μου μιλούσε ο κάδος , θες το πρωινό μου ξύπνημα ,δεν ξέρω).

Και ερωτώ η Ξανθιά....εγώ τώρα αν αυτό κυκλοφορήσει στην αγορά ,θα πρέπει μετά να λέω ευχαριστώ στον κάδο????

Δηλαδή όλα τα άλλα προβλήματά μας τα έχουμε λυμένα? Εδώ δεν έχουμε μάθει να χρησιμοποιούμε τους κάδους ανακύκλωσης ακόμη!! Θα κάνουμε διάλογο με τον κάδο ρομπότ????
Και τι? Αντί να βάλουμε κανένα πραγματικό δεντράκι στις πλατείες και στους δρόμους και να φτιάξουμε περισσότερα εργοστάσια επεξεργασίας σκουπιδιών θα γεμίσουμε τον τόπο πλαστικούρα και σίδερα???

Και αν το κάνουν ,τους φτιάξουν δηλαδή ,εγώ θα πρέπει να δεχτώ ότι κάποια εκατομμύρια ευρώ θα πάνε για αυτήν την καρακιτσάτη κατασκευή?

Πάλι μου τον κάψανε τον εγκέφαλο πρωί πρωί...Το άλλο με το ανέκδοτο πως το λέγανε δεν θυμάμαι αλλά κάπως έτσι κατέληγε!!!

---- Μαμάαααααααααα μου ένας κάδος που μιλάει!!!!!

Ε ρε που πάμε ρε ,που πάμε???????

Σας παρακαλώ ,αφήστε μου κανένα εγκεφαλικό κύτταρο ακαρβουνιαστο ...Θέλω να πάω και διακοπές η γυναίκα!@!!!
Ημαρτον πια....

Να προσλάβετε ανθρώπους ρε να μαζεύουν τα σκουπίδια πιο γρήγορα ..ρε ..να φάει ο κόσμος ψωμάκι που μας έχει ξεσκίσει η ανεργία και αφήστε τους φοίνικες και τις μ....ες πρωί πρωί...

ουφφφφφφφφφφφφ!!!!!!!!!!


Φωτογραφία ως συνήθως δανεισμένη από το διαδίκτυο!

7 σχόλια:

Xenia είπε...

Αχρηστα πραγματα!! Εξαλλου έχεις την εντυπωση οτι θα "ζησουν" για πολυ αυτοι οι καδοι;; Στην Ελλάδα ζουμε!!!
Κριμα τα λεφτα που θα δωσουν!!!

fvasileiou είπε...

Μόνο αυτό δεν είδαμε (κι ακούσαμε) πια!

Αν κι εδώ που τα λέμε, μπροστά στα τεράστια ποτήρια από φελιζόλ των Starbucks που κατέλαβαν τα πεζοδρόμια των Αθηνών, οι ομιλούντες φοίνικες μοιάζουν πιο συμπαθητικοί..

witchofdaffodils είπε...

αν δε θετε να μι΄λήσετε στον κάδο ξανθοτάτη, μπορείτε να του στείλετε ευχαριστήριο μπιλιέτο!

εντω στο Ελλαντα θα γίνει αυτό?

tdjm είπε...

ax Πατάτα μου και ξανα άχ!!

Φώτη αλήθεια παίζει τέτοιο πράγμα στα σοκάκια της Πρωτεύουσας????


Μάγισσα εδώ εδώ στο γήπεδο αυτό...ακόμα δεν έχει αποφασιστεί ευελπιστεί η κατασκευάστρια εταιρεία να τους πουλήσει..και οι δημοσιογράφοι του ΜΕΓΚΑ το βρήκαν ωραια ιδέα για να μου κάψουν τα νεύρα !!

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Χμμμ...Δε με λες; Θα μπορούμε να πίνουμε και καφέ παρέα με τον σκουπιδοτέτοιο; χαχαχα

Αν ζήσω να το δω και αυτό...

Ανώνυμος είπε...

Κάδοι που μιλάνε... Χμμμ... Τι έρχεται μετά, άραγε? Η ηλεκτρική σκούπα που κινείται μόνη της?

Z. είπε...

Σε κάθε κάδο μέσα (όπως λέμε την ατυχία μου μέσα), θα είναι ο εκάστοτε δήμαρχος ή και οι κλώνοι του, οι οποίοι θα τρώνε τα σκουπίδια και έτσι αυτά θα συμπιέζονται αυτόματα...κάνοντας τεράστιο καλό στο περιβάλλον.
Με αυτό τον τρόπο μπορούμε:
1ο. Να πιάνουμε κουβέντα με την εξουσία της περιοχής μας, λέγοντάς της τα παράπονά μας.
2ο. Να τη φτύνουμε (την εξουσία)για να βγάζουμε το άχτι μας. Και
3ο. Να βρουν, όντως, δουλειά όλα τα ρεμάλια που αποκαλούνται δημοτικοί άρχοντες και δεν είναι ικανοί να χωρίσουν δυο γαϊδουριών άχυρα...

Μέρα καλή για όλους μας.