Πέμπτη, Ιανουαρίου 29

Με τίμησαν!!



Μου έδωσαν βραβείο..... Το βραβείο Proximidade. Με τίμησε ο αγαπημένος μου Μώλντερ, μεταξύ άλλων!
Τον ευχαριστώ πολύ, αν και ξέρω πως είναι περιττό ....
Χαίρομαι που, χωρίς να το επιδιώξω ,κατάφερα να έρθω κοντά με ανθρώπους που μας ενώνουν κοινά όνειρα .Που ίσως ποτέ δεν θα τα φτάσουμε ,αλλά που.όπως λέει και το τραγούδι ,αν τα φτάναμε και τα πραγματοποιούσαμε όλα ,δεν θα ήταν όνειρα.Θα ήταν προοπτικές.
Η τιμή δεν είναι το βραβείο .Η τιμή είναι ,πως Ανθρωποι όπως ο Φώτης , η Κική ,η Γλαρένια , ο Κωνσταντίνος ,ο Μάνος ,ο Στέλιος ,η Μάνα Μάγισσα , η Ξυπόλητη ,η Μάμμα και όλοι όσοι βρίσκονται στα δεξιά του ιστιολογίου ,(δεν είναι τυχαία η θέση, είναι η θέση της καρδιάς), μπαίνουν στον κόπο να μπουν και να με διαβάσουν!

Το βραβείο πρέπει να το δώσω κι εγώ λοιπόν σε 8 bloggers ,άντε τώρα να διαλέξεις!
Ας είναι, μόνο οκτώ λοιπόν..
Πρώτα από όλα στα φωτογραφικά μου, που με ταξιδεύουν σε τόπους ονειρεμένους στην Κική και στον Κωνσταντίνο λοιπόν.. βραβείο.
Βραβείο και στην ξυπόλητη (ξέρει αυτή γιατί) και στην stronge single mama για όλα όσα μαθαίνω από αυτήν.
Οι επόμενοι είναι ο Μάνος και ο Στέλιος ή και αντίστροφα (χαχα) γιατί κατάφερα να με αποκαλούν *Ξανθιά μου*.
Στην Αnna Silia για τις υπέροχες σκέψεις και αναμνήσεις της , που μοιράζεται μαζί μας και που για μένα είναι θησαυρός ανεκτίμητος.
Και τελευταίο άφησα έναν πατέρα ...τον πατέρα της Λυδίας ,χωρίς κανένα σχόλιο.

Και βέβαια επισυνάπτω το κείμενο για το βραβείο.
«Αυτό το blog επενδύει και πιστεύει στην εγγύτητα – την εγγύτητα στο χώρο, το χρόνο και τις σχέσεις. Αυτά τα blog είναι εξαιρετικά γοητευτικά. Αυτοί οι bloggers προσπαθούν να βρουν και να γίνουν φίλοι. Δεν ενδιαφέρονται σε βραβεία για την προσωπική τους άνοδο! Η ελπίδα μας είναι όταν κοπούν οι κορδέλες των βραβείων αυτών, να αναπαραχθούν ακόμη περισσότερες φιλίες. Παρακαλώ δώστε περισσότερη προσοχή σ’ αυτούς τους συγγραφείς! Αυτό το βραβείο για Blog, πρέπει να δοθεί σε οκτώ αγαπημένους σας bloggers, και οι οποίοι με τη σειρά τους, θα το προτείνουν πάλι με τη σειρά τους, σε οχτώ αγαπημένους bloggers ο καθ’ ένας τους κ.ο.κ.». Προτείνεται το κείμενο να το συμπεριλάβετε στην αναρτησή σας.

Proximidade is described as follows:
“This blog invests and believes in PROXIMITY - nearness in space, time and relationships.These blogs are exceedingly charming.These kind bloggers aim to find and be friends.They are not interested in prizes for self-aggrandizement!Our hope is that when the ribbons of these prizes are cut, even more friendships are propagated.Please give more attention to these writers!This blog award should be sent to your favorite eight bloggers and they, in turn should forward to eight of their favorites”You should include the text for Proximidade (above) in your announcement blog.

Μώλντερ έχετε τα φιλιά μου!

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

σε τίμησαν και πολύ καλά σου έκαναν! συνέχισε δυναμικά, σε διαβάζουμε και μας αρέσεις πολύ! φιλιά!!

Ανώνυμος είπε...

Ξανθιά μου, σε ευχαριστώ πολύ!
Δικός σου, Μ.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

AΞΙΑ Ξανθιά μου, το αξίζεις!!!
Συνέχισε, μας αρέσεις.

Φιλί και Γλαρένιες ακαλιές

Μαριλένα είπε...

μπράβο και εύγε και άριστα και εις ανώτερα :)))

φιλιά πολλά
και την καλησπερα μου!

kiki είπε...

Ωωωωωω μερσί! Μερσί! Είσαι η 2η που μου χαρίζεις το δωράκι αυτό και σ' ευχαριστώ! Εύχομαι πάντα να μπορείς να ταξιδεύεις, έστω και μέσα από τις φωτό μου! Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ .
Είναι πολύ σπουδαίο αυτό που λες για μένα .
θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ .

βασίλης είπε...

Μπράβο σου, το αξίζεις, γράφεις πολύ όμορφα

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Σου αξίζει ξανθούλα μου!!!

Σε ευχαριστώ που με τιμάς με το βραβείο σου μικρο μου.
Καλέ ... Δεν ξέρω γιατί, που να ξέρω.... αλήθεια γιατί;

Φιλί αγάπης.

H.Constantinos είπε...

Συγχαρητήρια και ευχαριστώ!
(άργησα να περάσω...)

mamma είπε...

Μπράβο, χαίρομαι για σένα.

Σ' ευχαριστώ που με έβαλες στα βραβεία σου!

Φιλιά ξανθούλα :)