Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10

Ορεινές και ονειρικές αποδράσεις!!!

Με παρακάλεσε η Μάγισσα ...και εγώ άλλο που δεν ήθελα και είπα να την κάνω την ανάρτηση για την Πίνδο και για τις διακοπές part 1 που έκανα φέτος.
Προορισμός........ποιός άλλος ...το χωριό!!!!
Η Καλομοίρα...ένα χωριό στα βόρεια του νομού Τρικάλων ,περίπου 30 χλμ από την Καλαμπάκα και σε υψόμετρο 800 μέτρα, είναι εδώ και αρκετά χρόνια το λιμάνακι μου.
Η Καλομοίρα ,όνομα και πράγμα ,είναι για μένα ένα επίγειος παράδεισος , όχι μόνο για τις ομορφιές και την αγριάδα της φύσης ,αλλά και για την κοινότητα της ,που αποτελείται από Βλάχους ,ανθρώπους φιλόξενους και ευγενικούς.

Καλομοίρα λοιπόν ένα χωριό στην Νότια Πίνδο με καταπληκτική θέα
και πολύ πράσινο.Σε κάτι τέτοια δρομάκια ,κάθε απόγευμα οι περίπατοι έδιναν και έπαιρναν ,πριν το καθιερωμένο τσίπουρακι στην πλατεία του χωριού
Ενας τόπος ευλογημένος με τα σπίτια μέσα στα έλατα και στις οξυές και με την αρκούδα να κόβει βόλτες στα περίχωρα ...για κορόμηλα!!!
Ναι, μην μπερδευτείτε ,αυτά δεν είναι δαμάσκηνα ,είναι διασταύρωση κορομηλιάς με δαμασκηνιάς ..
Σε αυτόν τον τόπο λοιπόν πέρασα το πρώτο μέρος των καλοκαιρινών μου διακοπών.

Η Καλομοίρα έχει θέα τα Μετέωρα, που βέβαια κάθε φορά είναι μια από τις βόλτες μας . Οσες φορές και αν τα επισκευτώ , πάντα μένω άφωνη και μαγεμένη.Κάτω από την σκιά αυτών των πελώριων βράχων ,που πάντα με στοργή αγκαλιάζουν τον επισκέπτη ,είναι φορές που νιώθεις σαν πούπουλο που ο αέρας το παίρνει και το ταξιδεύει γύρω από τα πανέμορφα τούτα μέρη .Και είναι πάλι άλλες που το φως είναι τόσο εκθαμβωτικό και καθάριο που αντικρύζοντάς το ,με μιας ,γεμίζει η ψυχή με δύναμη και ελπίδα!

Σε αυτό λοιπόν το χωριό ,πέρα από τα παραδοσιακά μαγαζάκια ,πέντε τον αριθμό , γύρω από την πλατεία του με τον πλάτανο και που απλόχερα, οι άνθρωποι της Καλομοίρας θα σου προσφέρουν ότι τραβάει η όρεξη σου , λειτουργεί από αυτό το καλοκαίρι και ξενώνας . Και είμαστε περήφανοι γι αυτόν ..
Ο ξενώνας ανήκει στον Κώστα και στην Λίτσα ,που είναι μόνιμοι κάτοικοι του χωριού πλέον (ναι ναι μετακόμισαν κάποτε από την Αθήνα ) και που τον λειτουργούν όλο τον χρόνο!!
Μια ιδέα θα σας δώσω τώρα...γιατί γι αυτόν θα μιλήσω άλλη φορά!!
Ξενώνας *η Γουδουβάσδα *
Αυτό ήταν το πρώτο μέρος , έπεται συνέχεια με την εκδρομή στα Ζαγοροχώρια .
Το αγαπώ πολύ το χωριό...πως να το πω ,δεν έχετε νιώσει ποτέ ότι σε έναν τόπο είναι σαν να γεννηθήκατε ,σαν να βρήκατε πατρίδα?? Ε για μένα αυτός ο τόπος είναι η Καλομοίρα!!

11 σχόλια:

αντωνης είπε...

"πως να το πω ,δεν έχετε νιώσει ποτέ ότι σε έναν τόπο είναι σαν να γεννηθήκατε ,σαν να βρήκατε πατρίδα??"
1)δεν ειναι δλδ η πατριδα σου;;;
2)απο τα ωραιοτερα συναισθηματα αυτο που περιγραφεις.

και κατι που βρηκα στο site του χωριου
"Το παλιό της όνομα ήταν '' Γουδουβάσδα'' βλάχικη λέξη όπου ετυμολογικά προκύπτει από τη λέξη Γκούβα = Τρύπα βαθιά , γιατί ήταν κτισμένη σε ένα βαθούλωμα ανάμεσα στα βουνά Στρούγκου και Κόκκινο , σε υψόμετρο 1050 μέτρων. Το 1844 λόγω ληστρικών επιδρομών το παλιό χωριό εγκαταλείφθηκε και άρχισε να χτίζεται το νέο χωριό 14 χλμ. πιο κάτω το οποίο το 1928 μετονομάστηκε σε '' Καλομοίρα '', αναζήτηση δηλαδή μιας καλύτερης μοίρας από τους κατοίκους. "


Πολυ ωραιες φωτογραφιες!!!
:)

mamma είπε...

η φωτογραφία με το βράχο γιατί μου θύμισε ελέφαντα; και μετά που κατάλαβα πως είναι βράχος πάλι ελέφαντα μου θύμιζε.

tdjm είπε...

@@@@@Οχι Αντώνη μου ,δεν είναι η πατρίδα μου...εγώ είμαι κάτω από το αυλάκι!!
Μπράβο ...ακριβώς έτσι είναι τα στοιχεία του χωριού!!

@@@@@ Ωχ......δίκιο έχεις..όντως θυμίζει ελέφαντα!!!

Juanita La Quejica είπε...

Φαίνεται όμορφος τόπος. Ιδανικός για πνευματική αποτοξίνωση. Ελπίζω να γέμισες όσο μπορούσες καθαρό αέρα και εικόνες! Καλή Αρχή για αύριο και Καλή Πρόοδο!

witchofdaffodils είπε...

Ωωωωω, το ελατόδασος μαγευτικό!

Ναι, το έχω ζήσει το συναίσθημα της πατρίδας, πολύ έντονα, αλλά φευ! όχι μόνο για ένα τόπο..
Θέλω να είναι βουνό με τρελλαμένη φύση, θέλω και να'χει θάλασσα να ξέρω ότι μπορώ να φύγω (!)

Αναμένουμε Ζαγοροχώρια λοιπόν..

tdjm είπε...

@@@@ Χουανίτα μου ευχαριστώ πολύ και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα.

@@@@ Μαγισσούλα εσείς είστε τύπος και των δυό ...εμένα η θάλασσα με κουράζει!!! Τα ζαχοροχώρια έρχονται!!!!

logia είπε...

ναι πολύ όμορφα
στα ίδια μέρη κινηθήκαμε φέτος φαίνεται...
την καλημέρα μου

Xenia είπε...

τοσα χρονια σε ξερω και γνωριζω ποσο αγαπας το μερος αυτο αλλα ρε φιλεναδα ποτε θα μας πας ν το δουμε κι εμεις;;; :p

H.Constantinos είπε...

Ωραιότατα!
Καιρό έχω να ανέβω προς τα πάνω, θα ανέβω όμως σύντομα...

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

"Το αγαπώ πολύ το χωριό...πως να το πω..."

Μια χαρά το είπες... και το έδειξες!

Καλημέρα :)

kiki είπε...

Ωωωωωω! Τι ωραία μέρη!!!