Τρίτη, Νοεμβρίου 11

Χρωστούσα!

Δύο blogoπαίχνιδα και τώρα βρήκα την ευκαιρία να τα κάνω.

Το πρώτο είναι από την Αnna Silia
και είναι το εξής:

1) Eρώτηση σε έναν φιλόσοφο.
Τι θα μπορούσες τώρα να ρωτήσεις έναν φιλόσοφο???
Ας πούμε ότι θα τον ρωτούσα ,γιατί αφού η φιλοσοφία βοηθά την ζωή μας ,είναι τόσο δύσκολη στην εφαρμογή της?

2)Ερώτηση σε έναν παλιό έρωτα.
Και τώρα πες μου ,τι κατάλαβες?

3)Ερώτηση σε ένα μέντιουμ.
Μέχρι πότε θα ζήσεις?

4) Ερώτηση σε ένα παιδί.
Τί θες ,Τί αγαπάς , Τί έχεις ανάγκη , τί σου λείπει?

5) Ερώτηση στον καθρέπτη μου.
Δεν βλέπεις τα χάλια σου???

Το άλλο παιχνίδι έχει να κάνει με τις 7 αλήθειες και με κάλεσε η κουμπαρομπεμπέκα

Αλήθειες 6+1

1) Είμαι πολύ νευρική!

2) Αργησα πολύ να με γνωρίσω!

3) Δεν συγχωρώ εύκολα!

4) Με φοβίζει ο θάνατος και η αρρώστια !

5) Εχω εφαρμόσει στην ζωή μου ,κάποιες φορές ,το *ο σκοπός αγιάζει τα μέσα*

6) Δεν μου αρέσουν τα γλυκά!

7) Εχω πει ψέμματα !

Αυτά όσον αφορά τα παιχνίδια...Κορίτσια συγνώμη που άργησα!!

8 σχόλια:

witchofdaffodils είπε...

ξανθια,
αργήσατε αλλά το κάματε!

Εγώ χρωστω, αυτό το παιχνίδι με την αληθεια, αλλά μιας και τσακώθηκα μαζί της, κρύβομαι :)

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Αγαπητή μου,σε ευχαριστώ για την καλημέρα ΣΤΟΝ ΠΗΓΑΙΜΟ και στην ανταποδίδω εγκάρδια.
Άν έχεις ήδη υπογράψει,σε παρακαλώ να μην το επαναλάβεις. Μία είναι η φορά που μπορεί όποιος έχει την ευγενή καλοσύνη να υπογράψει επώνυμα. στο http://www.gopetition.com/online/22587.html
Αν θέλεις όμως να το πείς σ' ένα φίλο, σ' ένα συγγενή, σ'ένα μέλος
της οικογενείας σου και να το νοιώσει και εκείνος όπως και σύ σε ευχαριστώ πολύ που θα το κάνεις.!
Πιστεύω πολύ στην δύναμη που αποκτά μια πράξη θέλησης που πηγάζει απ' ευθείας από την καρδιά μας και δεν είναι αποτέλεσμα ψυχαναγκασμού,πίεσης ή υποχρέωσης.
Ωραίο πολύ το παιχνιδάκι που έστησες στην σελίδα σου, για μεγάλα παιδιά που έχουν ξεχάσει να παίζουν
αθώα και ωραία σαν τα μικρά παιδιά.
ΝΆ ΕΊΣΑΙ ΚΑΛΆ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΧΑΝΌΜΑΣΤΕ
Λυγερή του ΠΗΓΑΙΜΟΥ

http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

BUTTERFLY είπε...

Αν γνωρισω ΕΝΑΝ ανθρωπο που δεν εχει πει ψεμματα ποτε, θα κουρευτω γουλι και θα βγω γυμνη στο Συνταγμα...δεν παιζει λεμε!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ωραίες οι συμμετοχές σου και για τα δυο παιχνίδια.

Καλό σου βράδυ από μια γλυκατζού...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Πολύ χαίρομαι που γνωρίζω ακόμα έναν άνθρωπο που δεν συμπαθεί τα γλυκά! Άντε γιατί είχα αρχίσει να νιώθω μόνος!!

mamma είπε...

Ωραίες οι αλήθειες σου!

fvasileiou είπε...

Ξανθιά δεν το πιστεύω ότι λες και ψέμματα. Πιπέρι στο στόμα!!!!

patsiouri είπε...

Λοιπόν, στο δεύτερο παιχνίδι μας βρίσκω απόλυτα σύμφωνες κυρία μου!!!