Τρίτη, Νοεμβρίου 25

Ηλιε μου ,ήλιε μου ....βασιλιά μου!!


Ήλιε μου ήλιε μου βασιλιά μου
μη μ' αφήνεις σήμερα
συννεφιά συννεφιά στην καρδιά μου
στο κορμί μου σίδερα.


Κάπως έτσι πάει το τραγούδι του Χατζηδάκι. Τον κοιτώ από το πρωί (τον ήλιο ) ,που έχει βγει και έχει θρονιαστεί εκεί πάνω (στον ουρανό) και με έχουν πιάσει τα διαόλια μου.
Καλά μην βαράτε όλοι μαζί!!
Αλλά ρε παιδί μου ,βαρέθηκα το φως....Και τούτος ο χειμώνας άργησε μου φάνηκε και ακόμα δεν λέει να φανεί.
Τι ζητάω πια....?
Μια μακρόσυρτη βροχή να χτυπάει στις ταράτσες και στις αυλές των σπιτιών και να ξεπλένει συνειδήσεις και ψυχές....
Ενα κρύο τσουχτερό ως το κόκκαλο ,να σου τρυπάει το μεδούλι και να σε κάνει να τρέχεις να κρυφτείς στις αγκαλιές της ζωής σου ,γύρω από τις φλόγες της φωτιάς στο τζάκι.
....Δυο ξυλιασμένα χέρια ζητώ και μια μύτη ξεπαγιασμένη και κατακόκκινη από το κρύο.
Να χώνω τα χέρια σε αλλα πιο ζεστά και να ζεσταίνω με τα δικά μου ,άλλα κρύα .

Και αυτό το φως....πια...!!!
Με τύφλωσε ,κουράστηκα ..
Μια συννεφιά θέλω ,απέραντη και βαθιά γκρίζα.

Να κοιμηθώ θέλω....να ξεκουραστώ...Μα πως να γίνει αυτό ,όταν τούτος ο ήλιος δεν με αφήνει να πέσω σε χειμερία νάρκη!!!!

Υπερβολική εεεε???
Μάλλον.

Μα τον αγαπώ τον χειμώνα ,τον προσωρινό ύπνο τον έχω ανάγκη, για να μπορέσω να αναγεννηθώ την άνοιξη.
Λέτε να αρχίσω ,σαν τους ινδιάνους να χορεύω τον *Χορό του Χειμώνα*???

17 σχόλια:

witchofdaffodils είπε...

Aυτό το θέλω να κοιμηθώ, να ξεκουραστώ, πως το καταλαβαίνω...


καλημέρα :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Υπομονή και από την Πέμπτη μας έρχεται το κρύο βοριαδάκι.
Θα έχουμε το Σ/Κ που ποθείς...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
(υ.γ. πετρέλαιο ππομηθευτήκατε; ξύλα για τη φωτιά;)

Ανώνυμος είπε...

σε καταλαβαίνω απόλυτα! κι εγώ παιδί του χειμώνα είμαι. αυτό που περιγράφεις με τα ζεστά χέρια είναι το τέλειο συναίσθημα! καλή σου μέρα!

Μαριλένα είπε...

μα, κι αυτοί που ειναι του καλοκαιριού, δεν τον θελουν αυτο τον καιρο!

άσε, που εμεις με τα πιτσιρικια εχουμε και το προβλημα, τι θα βαλουν το πρωι.

ξεκινουν στις οχτώ με αρκετή ψυχρα κι επιστρεφουν ιδρωμενα.

βασίλης είπε...

Όλες οι εποχές έχουν τις ομορφιές τους και τα κλειδιά τους. Φιλιά, καλό μεσημεράκι

Masterpcm είπε...

Τα ίδια περιμένουμε...
Το παράκανε το παρατεταμένο διαολοκαλόκαιρο που δε λέει να ξεκολλήσει από πάνω μας.
Χριστούγεννα με λιακάδα; Μπλιάχ...

Το χορό της βροχής πρέπει να χορέψουμε (και δε χορεύω που να πάρει η ευχή..)

kiki είπε...

Καλεεεεεεεεεεεεεεεέ!!!!

coursaros είπε...

Όπως σωστά προείπε κάποιος, ακόμα και αυτοί που είναι παιδιά του καλοκαιριού (σαν την αφεντιά μου) δεν τον μπορούν άλλο αυτό τον καιρό...
Περιμένω και εγώ πως και πως να πέσουν οι ψιχάλες και να τις ακούω στα πατζούρια να μου χτυπούν...
Να ακούσω ένα μπουμπουνητό δυνατό...
Να βγω το πρωί στον δρόμο και να είναι όλα βρεγμένα...
Για να δούμε, θα πετύχουν τις προβλέψεις τους οι μετεωρολόγοι;

seaconfused είπε...

Έρχεται, έρχεται μην ανησυχείς. Μετά θα μας λες "φως, περισσότερο φως" :P
Η αλήθεια είναι πως όντως κούρασε αυτό το παρατεταμένο φθινοπωροκαλόκαιρο.
Φιλιά :)

fvasileiou είπε...

Πω, πω, τι μου θύμισες, βρε Ξανθιά: Ότι μετά από τα ωραία του Παρισιού (βροχές, κρύα, συννεφιές, χιόνι), ακολουθεί η ξεραΐλα της Κύπρου. ΑΑαααα, δεν παίζω!!!!

tdjm είπε...

@ Μάγισσα το ήξερα πως θα το καταλάβαινες, αυτό το θέλω!

@ Γλαρένια μου...είμαι καθόλα έτοιμη ...και ξύλα και πετρέλαιο...
Αλλά μόνο για το σ/κ θα είναι ..από βδομάδα πάλι τα ίδια.

@ Καλημέρα unclescrooge αδερφάκι μου...

@ Μαριλενάκι άστα και ο μικρός μια από τα ίδια.

@ Βασίλη σε έχασα.....!! εσύ είσαι παιδί της θάλασσας....Διαβάζω συχνά την ανάρτησή σου για την Μάνη!!

@ MASTERPCM Χριστούγεννα με λιακάδα?????
Μπλιαχ δεν θα πει τίποτα.

@ Τι φωνάζεις deliiiiiiiiii??????

@ Αγγελε εσύ που κοιτάς τα άστρα με το τηλεσκόπιο για δες να μας πεις τι γίνεται???

@ Γοργόνα αν ακούσεις εμένα να σου λέω πως θέλω φως...ε τότε θα είμαι μάλλον άρρωστη....

@ Φώτηηηηηηηηη ζηλεύω...το Παρίσι και την Κύπρο....

coursaros είπε...

Τα άστρα λένε, πως αυτές τις μέρες, αν σηκώσεις τα μάτια σου προς τον ουρανό, το απόγευμα κατά τις 5.30-6.00 θα δεις ένα υπέροχο θέαμα...
Την Αφροδίτη δίπλα στον Δία, ενώ σε λίγες μέρες θα τους συντροφεύει και η Σελήνη ;)
Ρίξε μια ματιά, και δεν θα απογοητευθείς...

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Ζουμερή Ξανθιά Εσύ.
Έχεις τον ήλιο μέσα σου ,καμία ψύχρα δεν σε παγώνει γι αυτό φλερτάρεις τολμηρα με τον Χειμώνα.
Κι αυτό το άγγιγμα του χεριού στου
αλλονού την τσέπη περπατιστά στο Χειμωνιάτικο απόβραδο ?
'Οποια ξανθιά ,καστανή μελαχροιχρινή δεν το έζησε δεν έχει κάτι δροσερό να θυμάται στην κάψα του καλοκαιριου.
http://lygeri.pblogs.gr
http://ligery.pblogs.gr

eleni είπε...

Α..δε συμφωνώ..και μεις του καλοκαιριού τι θα γίνουμε;Εντάξει καμιά βροχούλα χρειάζεται,αλλά το κρύο δεν το μπορώ-εδώ έχουμε αρκετό και αν πιάσει ο βοριάς μέρες κάνουμε να δούμε ήλιο-όλο χαμηλό καιρό κι ομίχλη.
Καλημέρα!

BUTTERFLY είπε...

Παρολο που οι πεταλουδες πεθαινουν το χειμωνα, εμενα με γοητευει και αυτη η εποχη. Ανθρωπους που αγαπας αν εχεις γυρω σου, ολες οι εποχες ειναι πανεμορφες!

Crazy Tourists είπε...

Θα χορέψω κι εγώ αν είναι!! Λίγη βροχή και λίγο κρύο...Τι ζητάμε πια;

Τρελοτουρίστρια

Juanita La Quejica είπε...

Σαν να αρχίζει να "δροσίζει" σιγά σιγά! Λες να έπιασε η επίκληση;