Παρασκευή, Νοεμβρίου 9

To αποφάσισα.....και ζήτω!!!!


Η προτροπή μιας καλής φίλης ,με βαρύ ιστορικό κληρονομικότητας στον καρκίνο , με έκανε να αποφασίσω να την κάνω επιτέλους την ρημαδομαστογραφία.Για την φίλη τα πράγματα είναι λίγο δύσκολα.Το είχα στο μυαλό μου εδώ και καιρό αλλά περίμενα τα 40.
Είπα λοιπόν να μην περιμένω ,αφού πια...οι γυναίκες πρέπει να εξετάζονται από τα 35 εως τα 40 μια φορά και μετά κάθε χρόνο.
Διάβασα και στο νετ, ότι λόγω της έγκαιρης πρόγνωσης , το ποσοστό θνησιμότητας των γυναικών από τον καρκίνο του μαστού ,έπεσε στο 3 %. Ε λοιπόν ουδεμία καθυστέρηση πια..
Βέβαια η αλήθεια είναι ότι έχω λίγο φοβηθεί , γιατί η κληρονομικότητα καλώς κρατεί και στην δική μου οικογένεια.Αλλά λέω πως μάλλον πρέπει να μαγειρέψω πριν πεινάσω.
Πάντως το μυαλό παίζει πολλά παιχνίδια, από την στιγμή που το αποφάσισα ,ένα τράβηγμα κάτω από την μασχάλη το αισθάνομαι. Ενα ψηλάφισμα κάθε μέρα ,το κάνω.Χτες με έπιασα να ψηλαφίζω το στήθος μου ,πάνω από την μπλούζα , την ώρα που περίμενα να σχολάσει ο μικρός από τα αγγλικά του , μέσα στο σκοτάδι.
Οκ όμως , την άλλη Παρασκευή θα έχουμε και τα αποτελέσματα.

Εγώ το αποφάσισα και ως γνήσια Αιγόκερως ,το προγραμμάτισα και για άμεσα!

Εσείς Κυρίες μου?

12 σχόλια:

Xenia είπε...

καταρχην δεν εχω φτασει τα 35. εχω αλλα 10 χρονια τουλαχιστον :pppp
χαχα
απο την αλλη θελω να σου πω να προσεχεις μην παθεις υστερια και οου σταθεις ψαχνεσαι...

tdjm είπε...

Κουμπάρα....άστα αυτά και τρέχα!!!

μην παθεις υστερια και οου σταθεις ψαχνεσαι...

Μου εξηγείς το παραπάνω γιατί Χριστό δεν κατάλαβα.

Xenia είπε...

χαχα σορρυ ηθελα να γραψω: "κοιτα μην παθεις υστερια και οπου σταθεις αρχισεις να ψαχνεσαι "

kiki είπε...

ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ. Έχω κάνει ήδη 2 παρόλο που τώρα έγινα 40 γιατί έχω ιστορικό στην οικογένεια. Μη φοβάσαι. Τη χρονιά που αποφάσισα να την κάνω, όλο το καλοκαίρι με πόναγε το στήθος μου από την έννοια τη μεγάλη. Τη μέρα πυ εξετάστηκα μου πέρασαν όλα. Είναι ψυχοσωματικά όλα αυτά. Πρόληψη, πρόληψη, πρόληψη χωρίες υστερίες και όλα καλά θα πάνε...Καλά αποτελέσματα!

tdjm είπε...

Πωπω ναι βρε παιδί μου....αυτό με το ψυχοσωματικό είναι άλλο πράγμα..


Πάντως ο καρκίνος είναι μεγάλο σχολείο.

Juanita La Quejica είπε...

Εγώ βαδίζω στα 40 και μέχρι τον φλεβάρη θα έχω κάνει την πρώτη μου μαστογραφία.

Ανώνυμος είπε...

Ακούγεται κοινότοπο, αλλά είναι πέρα ως πέρα αληθινό: η καλύτερη θεραπεία για τον καρκίνο του μαστού είναι η έγκαιρη διάγνωση. Γ`αυτό είναι πολύ σημαντικό να πειστούν οι γυναίκες να κάνουν τακτικές εξετάσεις και μαστογραφίες και να παραμερίσουν τους φόβους και τις προκαταλήψεις τους.
Στην Ελλάδα σήμερα γίνονται 4.500 νέες διαγνώσεις καρκίνου του μαστού το χρόνο. Κάθε 2,5 ώρες γίνεται μια διάγνωση, ενώ κάθε 6 ώρες μια γυναίκα πεθαίνει από καρκίνο του στήθους.Στις αρχές του 1990 το ποσοστό επιβίωσης ήταν 30%. Σήμερα 8 στις 10 περιπτώσεις έχουν ευνοϊκή εξέλιξη και αυτό οφείλεται όχι μόνο στις καλύτερες θεραπείες, αλλά κυρίως στην έγκαιρη διάγνωση. Στην Αμερική μόνο, υπάρχουν 2 εκατομμύρια γυναίκες που σήμερα ζουν φυσιολογικές ζωές μαζί με τις οικογένειές τους.

Τέλος,μελέτες απέδειξαν ότι ο κίνδυνος ανάπτυξης αυξάνει με τους ακόλουθους προδιαθεσικούς παράγοντες όπως:
Ηλικία (70% αφορά γυναίκες άνω των 50 ετών)
Πρώιμη εμμηνορρυσία (πριν από τα 12 έτη)
Όψιμη εμμηνόπαυση (μετά τα 55 έτη)
Οικογενειακό ιστορικό πρώτης γενιάς
Πρώτη κύηση μετά τα 30
Προηγούμενο ιστορικό καρκίνου του ενδομητρίου
Έκθεση σε ακτινοβολία
Ύπαρξη καρκίνου του μαστού στον ένα μαστό αυξάνει τον κίνδυνο εκδήλωσης στον άλλον
Κατανάλωση αλκοόλ. Σύμφωνα με τους περισσότερους μεγάλους οργανισμούς υγείας, το επίπεδο ασφαλούς κατανάλωσης είναι ένα ποτήρι την ημέρα για τις γυναίκες και δύο για τους άντρες (λόγω
διαφορά στο μεταβολισμό)
Υπερβολικό σωματικό βάρος. Η τακτική άσκηση για 3-4 ώρες την εβδομάδα (π.χ. έντονο περπάτημα) μειώνει τον κίνδυνο για καρκίνο του στήθους μέχρι και 30 %.
Διατροφικοί παράγοντες. Διατροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε φρούτα και λαχανικά έχει σημαντική προστατευτική δράση. Τρώτε ψωμί ολικής αλέσεως, φασόλια, μπανάνες, λιγότερο κόκκινο κρέας. Περιορίστε γλυκά, κέικ και ό,τι περιέχει συντηρητικά και προτιμήστε γαλακτομικά με χαμηλά λιπαρά.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Δε χρειάζεται εγώ να πω, πως η πρόληψη σώζει ζωές...
Καλά αποτελέσματα, τίποτε δεν έχεις.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

witchofdaffodils είπε...

yes, I do και λόγω κληρονομικότητας.
Καλά έκανες, η πρόληψη σώζει και είναι μια μορφή που αντιμετωπίζεται πλέον στο 95%.

Xenia είπε...

τι εγινε τελικα;; εχουμε απαντησεις;;;

tdjm είπε...

Το απόγευμα θα τις πάρω!!

witchofdaffodils είπε...

καλημέρα κόρη ξανθιά, μας λείψατε :)